پس از سال‌ها وقفه؛ ناوگان حمل و نقل عمومی کیش نوسازی می‌شود

مدیر حمل ونقل عمومی منطقه آزاد کیش با اعلام اینکه پس از سال‌ها انتظار، ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره نوسازی می‌شود، گفت: مسیر واردات خودرو به کیش با تلاش‌های شبانه روزی هموار شده و پلاک گذاری اولین خودروی ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره تا یک ماه آتی انجام می‎شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ 14 August 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از ایرنا، میثم سام بند طی نشست خبری با اصحاب رسانه، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش پس از سال‌ها وقفه را یک دستاورد ارزشمند دانست و اظهار کرد: ۷۶۷ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی این جزیره وجود داشت که ۲۰ دستگاه به دلیل وضعیت بسیار نامناسب از رده خارج شد.

وی ادامه داد: ۴۳۴ دستگاه خودرو در ناوگان حمل و نقل عمومی جزیره کیش معادل ۵۶ درصد آنها فرسوده و نیازمند بازسازی است.

مدیر حمل ونقل عمومی منطقه آزاد کیش از برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات به مالکان تاکسی‌ها جهت نوسازی این ناوگان اشاره و بیان کرد: در خصوص نوسازی و بهسازی این ۴۳۴ دستگاه، در فاز اول بسته‌های سرمایه گذاری درحال آماده سازی است تا بخشی از هزینه نوسازی تاکسی را از محل تسهیلات، بخشی از محل اسقاط خودرو و الباقی توسط راننده تامین شود.

وی همچنین به فعالیت ۳۳۳ دستگاه خودروی مدل ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ در ناوگان حمل و نقل عمومی کیش اشاره کرد و افزود: این تعداد خودرو فعلا نیاز به نوسازی ندارند و تمرکز ما روی خودرو‌های مدل ۲۰۱۴ به پایین خواهد بود.

سام بند با بیان اینکه قیمت تمام شده خرید مینی بوس برای مالکان ورانندگان صرفه اقتصادی ندارد، گفت: در همین راستا همزمان با طرح نوسازی مینی بوس‌ها، روند بهسازی نیز اجرا می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار