تیم‌های اعزامی به المپیاد جهانی رباتیک ۲۰۲۴ مشخص شدند

مدیر اجرایی مسابقات انتخابی المپیاد جهانی روباتیک گفت: این تورنمنت قهرمانان خود را شناخت و نمایندگان ایران برای حضور در المپیاد جهانی ۲۰۲۴ در ترکیه مشخص شدند.
کد خبر: ۱۱۷۹۹۵۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷ 11 August 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از ایرنا، نغمه نقیلو روز یکشنبه با بیان اینکه ۸۱ تیم از ۱۱ استان کشور در انتخابی این المپیاد جهانی حضور داشتند، اظهار کرد: مسابقات انتخابی بیست و یکمین المپیاد جهانی روباتیک با همکاری موسسه آموزشی علوم و فنون کیش در مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس برگزار شد.

وی با بیان اینکه چهار تیم در قالب هفت بخش از استان‌های اصفهان، فارس، زنجان و خراسان رضوی موفق به کسب رتبه شدند، اضافه کرد: در بخش Robo Mission Elementary تیمی از شیراز و در بخش Robo Mission Junior تیم‌های شیراز و اصفهان جواب حضور در المپیاد جهانی را کسب کردند.

مدیر اجرایی مسابقات انتخابی المپیاد جهانی روباتیک با بیان اینکه در بخش Robo Mission Senior تیمی از اصفهان موفق به کسب رتبه شد، افزود: در بخش Robo Sports تیمی از نیشابور، در بخش Future Innovators تیمی از زنجان و در بخش Future Engineers تیمی از شیراز مجوز حضور در مسابقات جهانی را دریافت کرد.

وی مسابقات جهانی روباتیک را یک رویدادی علمی، فن آورانه و آموزشی عنوان کرد و گفت: مسابقات المپیاد جهانی روباتیک ۲۰۲۴ با موضوع متحدان زمین درباره چگونگی تأثیر ما انسان‌ها بر طبیعت و تأثیرگذاری طبیعت و رویداد‌های طبیعی بر زندگی انسان‌ها برای نوجوانان و جوانان سراسر جهان آذر ماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار