بیش از یک هزار راکب موتور شارژی در کلاس‌های آموزشی پلیس کیش شرکت کردند

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با بیان اینکه آموزش راکبان موتور شارژی یکی از اولویت‌های پلیس جزیره است، گفت: در همین راستا طی سال جاری بیش از یک هزار و ۱۰۰ راکب موتور شارژی در جلسه آموزشی پلیس کیش شرکت کردند.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸ 29 August 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از ایرنا، سرهنگ «مهدی توانگر» روز پنجشنبه با بیان اینکه ترخیص موتور‌های شارژی در این جزیره بدون حضور راکبان آنها در کلاس‌های آموزشی ممکن نیست، اظهار کرد: در راستای کاهش حوادث و سوانح ترافیکی و بهبود فرهنگ عبور و مرور، دوره‌های آموزشی و بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در کیش با حضور حدود ۷۰ راکب موتور شارژی توقیف‌شده در هر جلسه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این دوره‌های آموزشی توجه به علائم راهنمایی و رانندگی، عدم حرکت در پیاده‌رو یا در جهت مخالف مسیر مجاز و حمل بار غیر متعارف، عدم انجام حرکات نمایشی و مارپیچ، عدم حمل یدک با موتور شارژی و لزوم استفاده از کلاه ایمنی از جمله مواردی است که همراه با فیلم‌های آموزشی به حاضران بازگو می‌شود.

رییس پلیس راهور فرماندهی انتظامی ویژه کیش با تاکید بر اینکه رانندگان موتور‌های شارژی توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های بازآموزی قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی هستند، اضافه کرد: این کلاس‌ها پنج شنبه هر هفته برای رانندگان موتور‌های شارژی توقیفی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار