تولید شمش آلومینیوم در هرمزگان ۱۰ درصد افزایش یافت

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از افزایش ۱۰ درصدی تولید شمش آلومینیوم در سه ماهه نخست سال‌جاری در استان خبر داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۹۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۱ 31 July 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان، ایوب رحیمی روز چهارشنبه با این اعلام خبر اظهار کرد: شرکت آلومینیوم المهدی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس در سه ماهه نخست سال جاری ۴۲ هزار تن شمش آلومینیوم تولید کرد که نسبت به مدت مشابه سال قبل که تولید این شرکت ۳۸ هزار تن بوده افزایش ۱۰ درصدی را بر اساس گزارش‌های سامانه جامع تجارت به ثبت رسانده است.
وی با اشاره به افزایش تولید ۱۰ درصدی در این واحد فولادی افزود: تامین به موقع مواد اولیه و وارد مدار کردن دیگ‌های خارج از مدار در شرکت آلومینیوم از مهم‌ترین عوامل افزایش تولید شمش آلومینیوم بوده است.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآور شد: محصول تولیدی شرکت آلومینیوم المهدی، شمش آلومینیوم است که اشتغالزایی مستقیم برای بیش از یک هزار و ۹۱۸ نفر در این شرکت فراهم کرده است.

وی در پایان گفت: با توجه به محدودیت‌های تامین انرژی شامل برق در فصل تابستان و گاز در فصل زمستان صنایع بزرگ استان با کار شبانه روزی محدودیت‌های اعمال شده در رشد تولید را جبران می‌کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار