«روز کیش» برای ثبت در تقویم ملی آستین بالا زد

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: پیگیری برای ثبت رسمی «روز کیش» در تقویم ملی کشور آغاز شد و امیدواریم به زودی شاهد تحقق آن باشیم.
کد خبر: ۱۱۸۰۳۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰ 13 August 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از ایرنا، سید علیرضا فاطمیان‌پور هدف اصلی از تلاش برای ثبت روز کیش در تقویم ملی کشور را برند سازی برای این جزیره زیبای مرجانی عنوان و اظهار کرد: برند سازی از کیش و نگاه تخصصی به این حوزه یک مطالبه عمومی برای معرفی ظرفیت‌ها و بهره گیری بهینه در سطح ملی و بین المللی است.

وی ادامه داد: ثبت روز کیش در تقویم ملی قطع یقین در تقویت بنیان‌های فرهنگی و اجتماعی نقش آفرینی می‌کند که در نهایت منجر به همبستگی و مشارکت حداکثری خواهد بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد کیش با بیان اینکه ثبت روز کیش در تقویم بر اساس این گزارش رسمی از طریق شورای فرهنگ عمومی کشور و تصویب در شورای عالی انقلاب فرهنگی انجام می‌شود، افزود: سازمان منطقه آزاد کیش مصمم است با مشارکت و همگرایی اساتید، فرهیختگان، فعالین فرهنگی، هنری و اجتماعی، عناصر تاثیر گذار مردمی به ویژه جامعه بومیان کیش و بهره گیری از فناوری‌های نوین اجتماعی این مهم را محقق کند.

به گزارش ایرنا در سال ۱۳۹۷ به پیشنهاد مدیر عامل وقت سازمان منطقه آزاد کیش و مصوبه‌ی شورای شهر، ۲۰ آبان ماه به عنوان روز کیش تعیین شد.

در همین راستا سازمان منطقه آزاد کیش «رضا اردلان» را به عنوان «مسئول پیگیری ثبت رسمی روز کیش در تقویم ملی کشور» معرفی کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار