کیش از مسابقات انتخابی المپیاد جهانی رباتیک ۲۰۲۴ میزبانی می‌کند

سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با اشاره به شتاب گیری فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در این جزیره گفت: کیش به عنوان میزبان مسابقات انتخابی المپیاد جهانی روباتیک ۲۰۲۴ انتخاب شد.
کد خبر: ۱۱۷۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۳ 05 August 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از ایرنا، علیرضا فراهانی روز دوشنبه اظهار کرد: مسابقات انتخابی بیست و یکمین المپیاد جهانی روباتیک (WR ۲۰۲۴) با همکاری موسسه آموزشی علوم و فنون کیش ۱۹ مرداد در جزیره برگزار می‌شود.

وی هدف این مسابقات را بررسی چگونگی عملکرد ربات‌ها در هماهنگی زندگی بین انسان و طبیعت و ایجاد سبک زندگی سازگارتر با محیط زیست عنوان کرد.

سرپرست موسسه آموزشی علوم و فنون کیش با اشاره به حضور ۷۶ تیم از سراسر کشور در این تورنمنت، بیان کرد: از هشت استان کشور به مسابقات انتخابی المپیاد جهانی روباتیک ۲۰۲۴ تیم اعزام شده است که در مرکز همایش‌های بین المللی خلیج فارس برگزار می‌شود.

وی مسابقات جهانی روباتیک را یک رویدادی علمی، فن آورانه و آموزشی عنوان کرد و گفت: مسابقات المپیاد جهانی روباتیک ۲۰۲۴ با موضوع متحدان زمین درباره چگونگی تأثیر ما انسان‌ها بر طبیعت و تأثیرگذاری طبیعت و رویداد‌های طبیعی بر زندگی انسان‌ها برای نوجوانان و جوانان سراسر جهان آذر ماه سال جاری به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار