مسابقات جایزه بزرگ شطرنج در کیش قهرمانان خود را شناخت

رییس هیات شطرنج کیش با بیان اینکه نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ این رشته ورزشی در جزیره به کار خود پایان داد، گفت: «بهتاش سلیمی فرد» قهرمان این تورنمنت ملی شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۰ 01 August 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از ایرنا، میثم حفیظی روز پنجشنبه با اشاره به اینکه ۱۵۶ بازیکن از ۱۸ استان در این مسابقه ملی حضور داشتند، اظهار کرد: مسابقات شطرنج جایزه بزرگ میکامال کیش در ۹ دور به روش سوئیسی با سرداوری داور بین المللی کشور «شهرام سالاری» برگزار شد.

وی با اشاره به کسب عنوان قهرمانی توسط بهتاش سلیمی فرد از بوشهر، افزود: ایمان حسن‌پور از خراسان رضوی و رضا گیوی از تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

رییس هیات شطرنج کیش با اعلام اینکه امتیاز آورترین بازیکن ریتینگ زیر یک هزار ۸۰۰، عرشیا لونی از هرمزگان انتخاب شد، بیان کرد: همچنین سانیار اصغر خطیر از مازندران به عنوان امتیاز آورترین بازیکن ریتینگ زیر یک هزار و ۶۰۰ و سیاوش بخردیان از کهکیلویه و بویراحمد به عنوان امتیاز آورترین بازیکن بدون ریتینگ انتخاب شد.

وی اضافه کرد: فاطمه سنچولی از سیستان بلوچستان نیز مقام برتر در بخش بانوان را کسب کرد.

حفیظی در ادامه با بیان اینکه محمد صالح کلانتری از تهران در رده سنی ۱۴ تا ۱۶ سال موفق به کسب رتبه نخست شد، گفت: یاسین رضایی از خراسان رضوی در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال، صدرا وزیری از تهران در رده سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و محمد کیان تقی پور از مازندران در رده سنی زیر ۱۰ سال مقام نخست مسابقات جایزه بزرگ شطرنج در کیش را کسب کردند.

وی ادامه داد: همچنین در قالب این تورنمنت محمد جواد مطهری، کارن امینی و بردیا جهان تیغی به عنوان بازیکنان برتر کیش انتخاب شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار