دوره جدید آموزشی تئاتر ویژه مهرماه 1403 در دانشگاه مازندران

کد خبر: ۱۱۸۴۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۵ 16 September 2024
دوره جدید آموزشی تئاتر ویژه مهرماه 1403 در دانشگاه مازندران

 

به گزارش تابناک مازندران ، کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران دوره جدید آموزشی تئاتر ویژه مهرماه 1403 در دانشگاه مازندران برگزار می کند.
  با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران دوره جدید آموزشی تئاتر ویژه مهرماه 1403 در دانشگاه مازندران برگزار می شود.
مبحث تئوری و عملی تئاتر در رشته‌های بازیگری، کارگردانی و نمایش نامه‌نویسی از جمله مواردی است که در این دوره ارایه می‌شود .
  فراگیران در این دوره‌ها پس از ارایه پروژه پایان ترم و موفقیت در آزمون پایان دورهT گواهینامه رسمی و معتبر دریافت خواهند کرد.
در این دوره آموزشی حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر و دبیرکانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی، به همراه چند تن از اساتید برجسته تئاتر به آموزش هنرجویان می‌پردازند.
 مهلت ثبت نام تا  15مهر ماه 1403 است و علاقه‌مندان جهت ثبت نام در این دوره‌ آموزشی می‌توانند با شماره  تماس 09192121124 - دبیر کانون تئاتر سیاوشان سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی واحد مازندران و  شماره تلفن‌های 01135333705 - 01135336005 دفتر معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد مازندران واقع در سازمان مرکزی دانشگاه مازندران تماس حاصل کنند.
گفتنی است: کانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی واحد مازندران زیر مجموعه  معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی تاکنون دوره های مختلف آموزشی تئاتر را در سطح دانشگاه‌های مازندران برگزار کرده است، علاوه بر برگزاری دوره‌های آموزشی در سطح دانشگاه‌های استان، بیش از 18 دوره‌ آموزشی تئاتر از سال‌های 83 تا کنون در سطح آموزشگاه‌های شهر‌های بهنمیر و بابلسر و... داشته و چندین کارگاه‌ آموزشی نمایش نامه‌نویسی، بازیگری و کارگردانی و جشنواره نمایش نامه نویسی در سطح استان برگزار کرده و بیش از 60 نمایش صحنه ای و خیابانی در سطح دانشگاه های مازندران و استان مازندرام به اجرا در اورده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار