زخمی شدن محیط بان منطقه حفاظت شده بطاهرکلا شهرستان نور

کد خبر: ۱۱۸۴۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸ 16 September 2024
زخمی شدن محیط بان منطقه حفاظت شده بطاهرکلا شهرستان نور

 

 
به گزارش تابناک مازندران ، احمد سیفی محیط بان يگان حفاظت محيط زيست شهرستان نور هنگام گشت و كنترل درحوزه استحفاظی مورد حمله چند شكارچي متخلف كه اقدام به شكار غير مجاز يک راس كل در منطقه حفاظت شده بطاهرکلا نموده بودند، قرار گرفت و در درگيري با آنان زخمي شد .
 
بر اساس گزارش روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست مازندران، ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور حین گشت کنترل درحوزه استحفاظی گزارشی مبنی برحضور شکارچیان غیرمجاز درمنطقه حفاظت شده بطاهرکلا دریافت نمودند و بلافاصله به محل مورد نظر اعزام شدند و متخلفان که یک راس کل شکار کرده بودند، مواجهه شدند.
 
شکارچیان غیرمجاز ضمن توجه نکردن به ایست ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان نور شروع به فحاشی و با یک چوب دستی بلند به سمت احمد سیفی مسئول منطقه بلده حمله ور شدند و وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
 
محیط بان سیفی از ناحیه سر،کتف،  دنده، کمر و.... مورد جراحت قرار گرفته و در ادامه متخلفان با لاشه شکار یک راس کل از منطقه متواری گشتند.
 
پس از این درگیری، محیط بانان منطقه با هماهنگی نیروی انتظامی پاسگاه بلده متخلفان را شناسایی و یکی از آنان را دستگیر و به مراجع قضایی معرفی و حکم جلب سایرمتخلفان از سوی مقام قضایی(دادستان شهرستان) صادرشد.
 
 
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار