نطقی برای رفع محرومیت ایلام

نماینده حوزه جنوب استان ایلام از تریبون مجلس به خوبی و بدون روتوش فقر ، تنگ دستی ، بیکاری ، خودکشی ، دگر کشی و انباشت مشکلات اجتماعی که در جای جای این استان رخنه کرده فریاد زد تا شاید گوش شنوایی پیدا و دلی برای این همه مشکل به درد بیاید.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ 16 September 2024

تابناک ایلام ،مجتبی کاور :: بیش از 3ماه از آغاز به کار مجلس شورای اسلامی می گذر و نماینده حوزه جنوب در این 3ماه تلاش کرده  محرومیت ها و کمبودهای استان ایلام بخصوص حوزه انتخابیه خود را در حوزه های مختلف و نطق های متفاوت در صحن علنی مجلس به گوش مسئولان اجرایی کلان کشور برساند .

روز گذشته در حالی مجلس شورای اسلامی پس از ۳ هفته تعطیلات جلسات علنی خود را آغاز کرد که برخی نمایندگان با حضور در پشت تریبون مجلس به بیان مشکلات مختلف حوزه انتخابیه و جامعه پرداختند که نطق نماینده حوزه انتخابیه جنوب استان ایلام متفاوت تر از دیگر نمایندگان بود .

متفاوت از این نظر که نطق دیروز چراغی بعض در گلوه مانده مردم ایلام  و حتی ایران در حوزه های مختلف بود چرا که چراغی به خوبی مشکلات استان ایلام؛ حوزه انتخابیه و حتی مشکلات قشر عظیمی از جامعه ایران بدون روتوش بیان کرد و استمداد کمک از نهاد های غیر دولتی همچون بنیاد مستضعفین ، ستاد اجرای فرمان امام شد تا شاید کم کاری و عدم توجه دولت ها به محرومیت های منطقه توسط آنها رفع شود .

نطق روز گذشته نماینده مردم شهرستان های دهلران ، آبدانان ، دره شهر و بدره در صحن علنی مجلس بیانگر واقعت های پنهان شده محرومیت دراستان کم برخوردارایلام بود ایلامی که نماینده به زیبایی عنوان کرد ایلام و مردمانش هشت سال سپر بلای این کشور بودند .

در نطق چراغی به خوبی به ثروت های خدادادی منطقه اشاره شده ولی مسئولان اجرایی دولت ها آن طور که باید و شاید توجهی به توسعه ؛ آبادانی ایلام از داشته های آن نکرده اند واگر هم شده سهم توسعه این استان به خوبی در آن دیده نشده است .

آنچه که حائز اهمیت است ،مسئولان کلان کشور نباید به سادگی از کنار نطق نماینده ایلام در صحن علنی مجلس عبور کنند چراکه واقعیت های پنهان از چشم آنها ولی عریان در جامعه ایلام و ایران را چراغی فریاد زدند  تا شاید مسئولان اجرایی بیش از گذشته به حل مشکلات مردم مناطق محروم و اقشار مختلف جامعه توجه کنند .

نماینده حوزه جنوب استان ایلام  از تریبون مجلس به خوبی و بدون روتوش فقر ، تنگ دستی ، بیکاری ، خودکشی ، دگر کشی و انباشت مشکلات اجتماعی که  در جای جای این استان رخنه  کرده فریاد زد تا شاید گوش شنوایی پیدا و دلی برای این همه مشکل به درد بیاید.  

بدون شک دولت ها اقداماتی برای توسعه ایلام داشته اند و مردم قدردان هستند  ولی درد ، رنج و محرومیت همواره جلوتر از اقدامات بودند وامیدواریم دولت وفاق ملی که رئیس آن در زمان معرفی کابیه در صحن علنی مجلس اعلام کرد آگاه بشویم به شرایط زندگی مردم و شنیدن صدای آحاد ملت برای تحول و تغییر. فرصت اصلاح رویکردها ناکارآمد و خلق امید و رفاه برای مردم باشیم وزرای دولت نطق نماینده ایلام راگوش کنند وبا تزریق اعتبارات وفعال کردن پروژهای همچون پتروشیمی دهلران ، کارخانه سیمان ، از سر گیری چهارخطه کردن مسیر دهلران به اندیمشک، دهلران به مهران و از همه مهمترایجاد فرصت شغلی در پروژهای فعال استان خلق امید  و رفاه را برای مردمان مرزدار ایلام به ارمغان بیاورند .

بدون شک نطق روز گذشته چراغی نماینده حوزه جنوب برای گره گشایی از مشکلات مردم بود تا مسئولان اجرایی پای کار بیایند و وعده خدمت که داده بودند عملی و عملیاتی کنند./م

برچسب ها: اسد چراغی
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار