اخبار کامل انتظامی مازندران در ۲۵ شهریور ماه

فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه در خاتمه از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۱۸ 16 September 2024

 

به گزارش تابناک مازندران ، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۲۵ به حضورتان ارسال می شود
 
____________________
 
کشف 2 دستگاه موتور سنگين قاچاق در بابل 
 
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از کشف 2 دستگاه موتورسيکلت سنگين قاچاق توسط ماموران انتظامي پليس امنيت اقتصادي و بخش لاله آباد اين شهرستان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي داداش تبار" درباره اين خبر گفت: در راستاي برخورد با مزاحمان خياباني، برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي، طرح برخورد با دارندگان موتور سنگين هاي غيرمجاز در شهرستان بابل به مرحله اجرا در آمد.
 
وي، افزود: ماموران انتظامي پليس امنيت اقتصادي و بخش لاله آباد در اجراي اين طرح  با اقدامات عملياتي موفق شدند 2 دستگاه موتور سنگين قاچاق فاقد مدارک را متوقف و راکبان آن ها را دستگير کنند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان بابل با اشاره به اينکه موتور سيکلت هاي توقيفي فاقد هرگونه مجوز تردد و يا گمرکي بوده اند، گفت: موتور سيکلت ها به پارکينگ منتقل و راکبان آن پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.
 
سرهنگ داداش تبار ارزش موتورسيکلت هاي کشف شده را بالغ بر 4 ميليارد ريال عنوان کرد و از شهروندان خواست: در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت اقتصادي غيرمجاز از جمله قاچاق ، موضوع را به مرکز فوريت هاي پليس110 اطلاع دهند.
 
 __________________________
 
پايان جولان سارق منزل در گلوگاه
 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه از دستگيري سارق منزل واماکن خصوصي و اعتراف وي به 11 فقره سرقت در اين شهرستان خبر داد .
 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "محمود کلواني" در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع  چندين فقره سرقت منزل و اماکن خصوصي در اين شهرستان، دستگيري سارق يا سارقان در دستور کار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران  با انجام اقدامات پليسي سارق را شناسايي و با هماهنگي هاي قضائي وي در يک عمليات غافلگيرانه در استان همجوار دستگير کردند .
 
سرهنگ  کلواني با اشاره به اين که متهم در تحقيقات به عمل آمده به 11 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصي در اين شهرستان اعتراف کرد، گفت: اين سارق حرفه اي پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد .
 
فرمانده انتظامي شهرستان گلوگاه در خاتمه از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 
______________________
 
آزاد سازي 19000 متر اراضي زراعي در تنکابن
 
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن از آزادسازي 19000 از اراضي زراعي شهرستان تنکابن به ارزش 850 ميليارد ريال خبر داد . 
 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ "بهادر ديلمي " با اعلام اين خبر، بيان داشت: در پي تغير کاربري اراضي زراعي از سوي افرادي سودجو در شهرستان تنکابن ، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وي از شناسايي زمين هاي زراعي که در حال ساخت و ساز غيرقانوني در آن بوده اند خبر داد و افزود: پس از هماهنگي قضائي و با همکاري نماينده اداره منابع طبيعي تنکابن، در يک اقدام عملياتي خلع يد انجام  و تحويل منابع طبعي گرديد .
 
فرمانده انتظامي شهرستان تنکابن  از رهاسازي 19000 متر  از اراضي زراعي در اين عمليات خبر داد و اظهار داشت: کارشناسان ارزش زمين هاي رهاسازي شده طي اين عمليات را بالغ بر 850 ميليارد  ريال عنوان کردند.
 
سرهنگ ديلمي با اشاره به اينکه هرگونه تغيير کاربري بايد بر اساس هماهنگي با ادارات ذيربط صورت گيرد، اظهار داشت: در اين خصوص پرونده قضائي تشکيل و به مرجع قضائي معرفي شدند.
 
_______________________
 
اجراي طرح ارتقاء امنيت محله محور دردهستان ميانکاله بهشهر 
 
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر از اجراي طرح ارتقاء امنيت محله محور در دهستان ميانکاله اين شهرستان خبر داد. 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سرهنگ "علي اکبر قلي پور " در تشريح اين خبر بيان داشت: با هدف ارتقاء آرامش خاطر شهروندان و به منظور پيشگيري از جرايم، طرح پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در قالب طرح ارتقاء امنيت اجتماعي محله محور در دهستان ميانکاله اين شهرستان به اجرا گذاشته شد.
 
وي با بيان اين که در اجراي اين طرح با هماهنگي قضايي،  توسط ماموران انتظامي پاسگاه امير آباد يک سارق و 2 خرده فروش مواد مخدر دستگير شدند اظهار داشت :  سارق دستگير شده تاکنون  به 4 فقره سرقت منزل و اماکن خصوصي اعتراف کرد وضمن توقيف خودرو خرده فروشان از آنان يک کيلو و 100 گرم مواد مخدر از نوع ترياک کشف شد .
 
فرمانده انتظامي بهشهر ضمن تاکيد بر تداوم اجراي طرح هاي ارتقاء امنيت اجتماعي و محله محور، از شهروندان خواست موارد مشکوک را با فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
 
__________________________
 
کشف 25 تن چوب جنگلي قاچاق در ساري 
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري از کشف 25 تن چوب جنگلي قاچاق و توقيف دو کاميون خبر داد. 
 
به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ "عبداله حسن زاده" با اعلام اين خبر افزود: در راستاي مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده هاي جنگلي، ماموران پاسگاه رودپي  در مسير حوزه استحفاظي به دو خودروي کاميون حامل چوب مشکوک شدند.
 
وي، افزود: ماموران خودروي مورد نظر را متوقف و در بازرسي از آنها در مجموع  25 تن چوب که به صورت غير مجاز از جنگل هاي شهرستان ساري برداشت شده بود ،کشف کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان ساري، تصريح کرد: رانندگان اين خودروها پس از تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفي و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبيعي شهرستان ساري تحويل داده شد.
 
سرهنگ حسن زاده در پايان با اشاره به اين كه قطع درختان جنگلي، به تاراج بردن منابع ملي بوده و تبعات زيست محيطي زيادي را در پي دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعاليت غيرقانوني قاچاقچيان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سريعا به پليس 110 اطلاع دهند
 
______________________
 
اقدام ضربتي پليس در دستگيري اراذل و اوباش در بابل
 
فرمانده انتظامي شهرستان بابل از زمين گير شدن يکي از اراذل و اوباش سابقه در عمليات ضربتي ماموران پليس امنيت عمومي اين شهرستان، خبر داد . 
 
به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس سرهنگ "علي داداش تبار" در خصوص اين خبر اظهار داشت: در پي قدرت نمايي با سلاح سرد، ورود به عنف ، تهديد و تخريب اموال در اين شهرستان توسط يکي از افراد شرور اين شهرستان، مووضع در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران پليس پس از هماهنگي قضائي طي يک عمليات منسجم متهم را که داراي شرارت هاي متعددي در اين شهرستان بود در يک عمليات ضربتي زمين گير کردند.
 
فرمانده انتظامي شهرستان بابل ادامه داد: اين شرئر سابقه دار که موجب ايجاد رعب و وحشت در بين شهروندان شده بود پس از تشکيل پرونده مقدماتي، براي سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضايي شد.
 
سرهنگ داداش تبار در پايان، خاطر نشان کرد: امنيت و آرامش مردم خط قرمز پليس است و به افراد شرور و مخل نظم و امنيت، اجازه قدرت نمايي و عرض اندام نخواهد داد و اين مجرمان بدانند در صورت سرزدن هرگونه فعل مجرمانه از آنان، با برخورد قاطع و قانوني پليس روبه رو خواهند شد. 
خبر سلمان مهدوی 
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار