"مدرسه" و "محله" توزیع کننده خدمات دانش‌آموزی در آغاز سال تحصیلی جدید

معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران گفت: امسال ۱۵ هزار بسته لوازم‌التحریر به همراه کیف مدرسه با هم‌افزایی بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و منابع امدادی به ارزش بیش از ۷میلیارد تومان تامین و از ابتدای هفته در شهرستان‌های استان مازندران در حال توزیع می‌باشد.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۶۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۰ 16 September 2024
 
به گزارش تابناک مازندران، اسماعیل آرامجان اظهار داشت: هر ساله در ایام بازگشایی مدارس یکی از دغدغه‌های خانواده‌های تحت حمایت که دانش‌آموز دارند تامین بسته‌های آموزشی و لوازم التحریر است.
 
 وی با اشاره به اینکه، ۱۶هزار دانش‌آموز تحت حمایت در استان در حال تحصیل هستند افزود: امسال ۱۵ هزار بسته لوازم‌التحریر به همراه کیف مدرسه با هم‌افزایی بسیج دانش‌آموزی و بسیج سازندگی، گروه‌های جهادی و منابع امدادی به ارزش بیش از ۷میلیارد تومان تامین و از ابتدای هفته در شهرستان‌های استان مازندران در حال توزیع می‌باشد.
 
معاون فرهنگی کمیته امداد مازندران به حفظ کرامت و منزلت خانواده‌های تحت حمایت در توزیع بسته‌ها تاکید کرد و گفت: مانند سال گذشته امسال نیز مراکز نیکوکاری محله و مراکز نیکوکاری مستقر در آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی توزیع کننده تمام خدمات دانش‌آموزی هستند.
 
آرامجان با بیان اینکه، امسال دانش‌آموزان تحت حمایت بسته‌های دانش‌آموزی شامل؛ لوازم‌التحریر، کیف،... را تا قبل از بازگشایی مدارس دریافت می‌نمایند گفت: با توجه به عدالت در توزیع، دانش‌آموزان بیمار یا خانواده‌هایی که بیمار زمینگیر دارند، خانواده‌های مستاجر یا ساکن در مناطق محروم، خانواده‌هایی که چند دانش‌آموز در منزل دارند و یا میزان دریافتی سرانه اکرام و محسنین آنان پایین است در اولویت بسته‌های دانش‌آموزی با کیف قرار دارند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار