همدلی جویباری‌های نیک‌اندیش در کمک به دانش‌آموزان نیازمند

رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار گفت: در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، با مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش شهرستان و موسسات خیریه، در راستای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان نیازمند جلسات مختلفی برگزار و تاکنون ۳۰۰میلیون تومان بصورت نقد و کالا برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، جمع‌آوری و توزیع شده است.
کد خبر: ۱۱۸۴۶۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۴ 16 September 2024

همدلی جویباری‌های نیک‌اندیش در کمک به دانش‌آموزان نیازمند

 
به گزارش تابناک مازندران، مهدی دامادی با بیان اینکه، مردم نیک‌اندیش این شهرستان در کمک به دانش‌آموزان نیازمندان همدل هستند اظهار داشت: در آستانه ماه مهر و آغاز سال تحصیلی جدید، با مراکز نیکوکاری، آموزش و پرورش شهرستان و موسسات خیریه، در راستای ارائه خدمات مطلوب به دانش‌آموزان نیازمند جلسات مختلفی برگزار و تاکنون ۳۰۰میلیون تومان بصورت نقد و کالا برای کمک به دانش‌آموزان نیازمند، جمع‌آوری و توزیع شده است.
 
وی افزود: با هماهنگی‌های بعمل آمده با مراکز نیکوکاری شهرستان مقرر شد تا از طریق هم‌افزایی با این مراکز اقلام مورد نیاز دانش‌آموزان تحت حمایت جمع‌آوری و بین آنان توزیع شود.
 
رئیس کمیته امداد شهرستان جویبار با اشاره به شعار جشن عاطفه‌ها «مشقِ همدل» تصریح کرد: این جشن در روزهای ۲۲ و ۲۳شهریور ماه به ترتیب در میادین اصلی جویبار و مصلی نماز جمعه این شهرستان همزمان با سراسر استان برگزار می‌شود.
 
دامادی در ادامه گفت: تمامی کمک‌های جمع‌آوری شده توسط مردم نیک‌اندیش شهرستان جویبار در اسرع وقت به دست دانش‌آموزان تحت حمایت خواهد رسید.
 
وی با تقدیر از همراهی و همدلی نیکوکاران جویباری خاطرنشان کرد: ۳۵۹ دانش‌آموز در این شهرستان تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
 
خبر: الهام زارعی
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار