موفقیت دانشجویان دانشگاه مازندران در هفتمین دوره طرح حامیم(حلقه‌های میانی) کشوری

کد خبر: ۱۱۸۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۵ 15 September 2024
موفقیت دانشجویان دانشگاه مازندران در هفتمین دوره طرح حامیم(حلقه‌های میانی) کشوری

 

به گزارش تابناک مازندران ، مرحله استانی سومین دوره طرح توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی-سیاسی با عنوان طرح حامیم، مرداد و شهریور ماه سال 1403 با حضور هفت هزار دانشجوی منتخب از سراسر کشور به میزبانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور در  مشهد مقدس  برگزار می‌شود.

      بر اساس این گزارش، مرحله استانی این طرح در 10 گروه مجزا با حضور استان‌های مختلف برنامه‌ریزی گردید که در گروه هفتم، 600 دانشجوی ممتاز و برگزیده فرهنگی از دانشگاه‌های استان‌های تهران، مازندران، خوزستان و ایلام با یکدیگر به رقابت پرداختند.

      در این دوره‌ها، کلاس‌ها و کارگاه‌های فشرده‌ای در طول شبانه‌روز با موضوعاتی نظیر جهاد تبیین، مهارت کار تشکیلاتی، کارگاه‌های توانمندسازی در حوزه مسایل سیاسی، فرهنگی  واجتماعی، ‌برنامه "هم افق با ولی" با حضور اساتیدی چون حجت‌الاسلام راجی، استاد رحیم‌پور ازغدی، استاد قدیری ابیانه و ... برگزار گردید و در خاتمه، رویداد ایده‌پردازی با تشکیل 100 تیم از دانشجویان حاضر با موضوع احصای مسایل و مشکلات دانشگاه‌ها و ارایه برنامه و راه حل جهت حل مسایل برگزار گردید که تیم دانشگاه مازندران در این بخش، حایز رتبه پنجم گردید.

          نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه مازندران این موفقیت مهم را به دانشجویان عزیز و دانشگاهیان گرامی دانشگاه مازندران تبریک می‌گوید.

 

روابط عمومی دانشگاه مازندران​​​​​​​

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار