جلسات قرآنی در مساجد بیشتر شود و مختص ماه رمضان نباشد

امام جمعه ایلام گفت : نیاز است که یک رویکرد جدید به قرآن و عمل به قرآن داشته باشیم که نیاز ضروری جامعه ما است، جلسات قرآنی در مساجد بیشتر شود و مختص ماه رمضان نباشد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 15 September 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام الله نور کریمی تبار بیان داشت : اگر انسان همنشین قرآن شد هر بار مطلبی از قرآن فرا می‌گیرد و کاستی‌های او کاهش پیدا می‌کند، در شرایط فعلی جامعه نیاز داریم که توجه بیشتری به قرآن داشته باشیم هم خودمان و هم فرزندمان.

وی افزود : هر چقدر ما در تربیت فرزندان از تربیت اسلامی و آموزش قرآن کوتاهی کنیم فاصله آنها با قرآن و مسجد بیشتر می‌شود و آن‌هم در شرایطی است که مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفتیم و دشمن برای دین زدایی و عفت زدایی و غیرت زدایی از جامعه ماست.

امام جمعه ایلام ادامه داد : جلسات تفسیر خانگی در سطح عالی در ایلام برگزار می‌شود و طبق آمار بیش از ۴۰۰ خانه افتخار این را پیدا کردند که به کلاس درس قرآن تبدیل شود و این برکت و نورانیت به همراه دارد و تلاش می‌شود و به ۱۰۰۰ مورد برسد.

وی تاکید کرد :  نیاز به حمایت هم ادارات و نهادها است که پای کار باشند و کمک کنند که به خاطر مشکلات مالی این جلسات پربرکت تعطیل نشود و جایی که لازم است از مسئولیت‌های اجتماعی درصدی برای موسسات و برنامه‌های قرآنی راه اندازی شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار