کلاهبردار رسید ساز جعلی در ایوان دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان از شناسایی و دستگیری فردی که از طریق اپلیکیشن رسیدساز جعلی اقدام به کلاهبرداری از کسبه و بازاریان در سطح شهرستان ایوان کرده بود، خبر داد .
کد خبر: ۱۱۸۴۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۶ 16 September 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سرهنگ هادی گندمی  بیان کرد : تعدادی از کسبه های ایوانی با شکایات مشابهی به کلانتری مرکزی مراجعه و اظهار داشتند مرد ۲۷ ساله ای به مغازه آنان مراجعه و بعد از خرید کالا مدعی بوده که کارت عابر بانک خود را  همراه نداشته و مبلغ معامله را از طریق همراه بانک پرداخت می نماید و پس از آن با ارائه یک رسید پرداخت جعلی به فروشندگان اقدام به فریب آنها نموده اما مالباختگان پس از گذشت چند ساعت متوجه شدند که وجهی به حساب آنها واریز نشده و از طریق رسیدساز جعلی مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند.

وی ادامه داد :  با توجه به حساسیت پرونده موضوع بصورت ویژه در دستور کار ماموران تجسس کلانتری مرکزی قرار گرفته و پس از انجام بررسی های لازم و اقدامات فنی و تخصصی، موفق به شناسایی فرد کلاهبردار و سابقه دار شدند.

سرهنگ گندمی تصریح کرد :  با بررسی بعدی مشخص شد که متهم اهل  یکی از استان همجوار بوده که پس از هماهنگي با مقام قضائی در یک عملیات دستگیر شد.

وی یاد آور شد : متهم با مشاهده مدارك و مستندات پلیس ضمن اقرار به جرم خود اعتراف که طی هماهنگی با مراجع قضایی مبالغ کلاهبرداری شده به حساب مالباختگان عودت داده شد.

سرهنگ گندمی تصریح کرد : چنانچه اشخاص دیگری با روش ذکر شده مورد کلاهبرداری واقع شده اند جهت پیگیری پرونده به کلانتری مرکزی ایوان مراجعه  کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار