مسیر مهران به دهلران با اعتبار سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تعریض و بهینه سازی می‌شود

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ کیلومتر از مسیر جاده مهران به دهلران با اعتباری معادل سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تعریض و بهینه سازی شده و نقاط حادثه‌خیز این مسیر حذف می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۸ 15 September 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسدالله چراغی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ما با بیان این مطلب، اظهار کرد: به دنبال سفر" فرزانه صادق" وزیر راه و شهرسازی در ایام اربعین به استان و بازدید از مسیر مهران- دهلران- اندیمشک، امروز جلسه‌ای با حضور"امانی" رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، فرماندار ویژه دهلران و مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام برای رفع معضلات و مشکلات این مسیر برگزار شد.

وی با اشاره به اهمیت و نقش مسیر مهران - دهلران - اندیمشک در راستای تردد وسایل حمل و نقل عمومی و زوار اربعین حسینی به مهران، ابراز کرد: در این جلسه مقرر شد که ۶۰ کیلومتر از مسیر جاده مهران به دهلران با اعتباری معادل سه هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال تعریض و بهینه سازی شده و نقاط حادثه‌خیز این مسیر در اسرع وقت حذف شود.

نماینده مردم شهرستان‌های آبدانان، بدره، دره‌شهر و دهلران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر رفع نقاط حادثه خیز در سطح محورهای مواصلاتی استان، یادآور شد: همچنین در این جلسه مقرر شد که ۶ کیلومتر از مسیر روستای "کاور" به بخش "زرین آباد" در شهرستان دهلران، بهینه سازی و تعریض شود.

چراغی اجرای روکش آسفالت پنج کیلومتر از شهر ملکشاهی به بخش میمه، انجام مطالعه و اصلاح مسیر نقطه رانشی روستای" آگره بید" به شهر آبدانان، فراهم کردن زمینه انتقال پل‌های پیش ساخته به جاده روستایی "تختان" - خربزان" و بهره‌برداری از این مسیر و اصلاح، بهسازی و ترمیم پل و روکش آسفالت مسیر منتهی به مرز و یادمان شرهانی به روستای "جلیزی پایین" در دهلران از دیگر مصوبات این جلسه بود.

وی با تاکید بر برگزاری جلسه مشترک مجمع نمایندگان استان ایلام با وزیر راه و شهرسازی برای بهبود و تکمیل زیرساخت‌های مختلف حوزه راه و شهرسازی استان، خاطرنشان کرد: پروژه‌های مربوط به شرکت ساخت و توسعه راه‌ها و اداره کل راه و شهرسازی استان در مسیر اندیمشک به دهلران در دیدار با وزیر راه و شهرسازی پیگیری می‌شود./م

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار