تصمیم‌گیری برای تغییر ساعت کاری ادارات در ابتدای مهر انجام می‌شود

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: شورای هماهنگی ترافیک استان در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات در ابتدای مهر تصمیم‌گیری خواهد کرد تا مهرماه با آرامشی داشته باشیم.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴ 15 September 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از مهر، محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور صد و چهل و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه هفته وحدت یادآور ابتکار عمل بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی است، اظهار کرد: در واقع بر این مبنا که دشمنان از اختلاف بین شیعه و سنتی سو استفاده نکنند ما نیز از این مناسبت استفاده کرده و به خودمان و سایر مسئولان جامعه یادآور می‌شویم که با وحدت و همیاری می‌توان بر مشکلاتی که در مسیر حرکت و پیشرفت و آبادانی کشور وجود دارد غلبه کرد.

وی با اشاره به در پیش بودن سال تحصیلی جدید گفت: در این روز‌ها شهر آماده استقبال از ماه مهر می‌شود، در همین راستا ستاد مهر تلاش‌هایی برای مدیریت حمل و نقل شهری در ایام آغاز سال تحصیلی انجام می‌دهد که در این میان شهرداری، پلیس راهور و اداره کل آموزش و پرورش با هم همکاری دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: شهرداری خود را آماده استقبال از مهرماه کرده است و شورای هماهنگی ترافیک استان در خصوص تغییر ساعت کاری ادارات در ابتدای مهر تصمیم‌گیری خواهد کرد تا مهرماه با آرامشی داشته باشیم.

وی با اشاره به سایر تمهیدات گفت: در حوزه حمل و نقل و کاهش سرفاصله اتوبوس‌ها و قطارشهری که تلاش زیادی شده تا تردد دانش آموزان در هفته‌های نخست سال تحصیلی بدون مشکل انجام شود.

نورصالحی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل نیازمند حمایت وزارت کشور هستیم، گفت: هفته گذشته در تهران پیگیر اضافه شدن ناوگان اتوبوس داخل شهری بودیم، گرچه در حوزه بین شهری نیز همچنان دچار مشکل هستیم، دانشجویان نیازمند شرایط بهتر برای تهیه بلیط هستند و از وزارت راه و شهرسازی می‌خواهیم که در این زمینه تلاش و مشکلات را حل کند. در دولت قبل تصمیمی مبنی بر واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس گرفته شد که امیدواریم این موضوع دنبال شود.

وی افزود: شرایط نباید به گونه‌ای باشد که دانشجویان برای تهیه بلیط دچار مشکل شوند، حل این مشکلات از وظایف دستگاه‌های مربوط است و در همین راستا از مدیریت پایانه‌ها نیز می‌خواهیم که در نظم بخشیدن به اتوبوس‌ها همکاری کند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با تبریک به دارندگان رتبه‌های برتر کنکور سراسری که امروز در صحن علنی شورا حضور پیدا کرده و از آنان تجلیل شد، بیان کرد: این نسل، آینده کشور در حوزه مدیریت، اقتصاد، صنعت و… را می‌سازند و هر پیشرفتی به دست این جوانان رقم می‌خورد. دیروز نیز پرتاب موفق ماهواره چمران ۱ را شاهد بودیم که اتفاقی قابل توجه از پیشرفت ایران در حوزه فضایی است.

وی ادامه داد: همکاری بین مجموعه وزارت دفاع، سپاه و سازمان فضایی کشور سبب این پرتاب موفقیت‌آمیز شد و این نشان می‌دهد که تعامل و همکاری در اجرای کار‌ها بسیار مؤثر است. هر اقدامی برای شکوفایی استعداد‌هایی که به وفور در کشور وجود دارد در دستور کار مسئولان باید باشد تا جوانان مستعد و پرتلاش حمایت شوند و در آینده مایه سربلندی کشور و ملت ایران شوند.

نورصالحی با محکوم کردم خباثت‌ها و جنایت‌های اسرائیل علیه مردم غزه تصریح کرد: حقوق بشر مستمسکی است که اسرائیل و آمریکا آن را در دست گرفته‌اند، اما امروز گرگ صفتانه و وحشیانه، جنایت‌هایی علیه ملت مظلوم و بی پناه غزه رقم می‌زنند، امیدواریم هفته وحدت طلیعه‌ای برای بیداری و همکاری جهان اسلام علیه دشمن باشد تا هرچه زودتر زمینه نجات این ملت مظلوم فراهم شود.

اشتراک گذاری
آخرین اخبار