نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث می‌شود

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: طبق قانون برنامه هفتم توسعه موظف هستیم در استان‌های کشور پارک پویانمایی ایجاد کنیم، که با افتخار اعلام می‌کنیم که نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث خواهد شد.
کد خبر: ۱۱۸۴۵۱۰
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱ 15 September 2024

به گزارش «تابناک اصفهان» به نقل از ایسنا، حسین افشین در جریان سفر به اصفهان در دیدار با استاندار اصفهان، اظهار کرد: در سفر به اصفهان بازدید‌های خوبی از ظرفیت‌های این استان داشتیم و توافقات بسیار خوبی در راستای توسعه علم و فناوری صورت گرفت. 

وی ادامه داد: همانطور که انتظار می‌رفت اصفهان نه تنها در فرهنگ و هنر، بلکه در علم و فناوری نیز پیشتاز است.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور نوید چند اقدام توسعه محور در استان اصفهان را داد و گفت: نخست صندوق سرمایه‌گذاری خطر پذیر فولاد مبارکه را حمایت خواهیم کرد.

 افشین افزود: در این راستا سرمایه‌گذاری در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان استان اصفهان تقویت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه حمایت از نخبگان نیز خبر‌های خوبی در راه است، توافقات خوبی در حوزه‌های مختلف از جمله تأمین مسکن نخبگان با استاندار اصفهان داشتیم.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور گفت: طبق قانون برنامه هفتم توسعه موظف هستیم در استان‌های کشور پارک پویانمایی ایجاد کنیم، که با افتخار اعلام می‌کنیم که نخستین پارک پویانمایی کشور در اصفهان احداث خواهد شد.

وی افزود: در این خصوص نیز با استاندار اصفهان توافقات بسیار خوبی داشتیم و تلاش می‌کنیم ظرف مدت چند ماه آینده این پروژه به بهره‌برداری برسد.

 افشین عنوان کرد: استان اصفهان دارای چهار خانه خلاق است، که باتوجه به هنرخیزی مردم اصفهان و با حمایتی که انجام خواهیم داد این خانه‌های خلاق نیز افزایش خواهند داشت.

سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان نیز اظهار کرد: سفر معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور به استان سرشار از خیر و برکت و با توافقات بسیار خوب برای توسعه علم و فناوری برای استان همراه بود.

وی ادامه داد: از صبح امروز معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور در حوزه‌های مختلف علم و فناوری استان برنامه‌های ویژه و مفصلی داشتند که از این رو قدردان نگاه ویژه معاون رئیس‌جمهور به ظرفیت‌های استان اصفهان هستیم.

استاندار اصفهان گفت: در استان اصفهان باتوجه به ظرفیت‌های قانونی که از گذشته تدبیر و با عنایت به ظرفیت‌هایی که در سند آمایش در نظر گرفته شده توسعه استان را در دو راهبرد اساسی اقتصاد دانش‌بنیان و اقتصاد گردشگری و صنایع خلاق تعریف کردیم.

 مرتضوی در پایان اضافه کرد: یکی از مقاصد اصلی مأموریت‌های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در اصفهان است از این رو اصفهان می‌تواند به‌عنوان پایگاه علم و فناوری کشور مطرح شود.

اشتراک گذاری
آخرین اخبار