قربانیان تصادفات شهری خراسان‌شمالی ۲۲ درصد افزایش داشت

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان‌شمالی گفت: قربانیان تصادف دورن شهری استان در پنج ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۲۲ درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۱۱۸۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۸ 11 September 2024
به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایرنا، سرهنگ هادی پرویزیان اظهارکرد: تعداد فوتی‌های تصادفات استان در این بازه زمانی ۲۲ نفر بودند که از این تعداد ۶ نفر عابر پیاده هستند.
وی با اشاره به افزایش ۳۸ درصدی تصادفات خسارتی در استان، گفت: امسال بیش از پنج هزار مورد تصادفات خسارتی در این استان گزارش شد.
سرهنگ پرویزیان گفت: عدم رعایت حق تقدم، عدم رعایت توجه به جلو به خاطر استفاده از تلفن همراه حین رانندگی از مهم‌ترین دلایل تصادف گزارش شده است.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان شمالی ادامه داد: بیشترین ساعاتی که تصادفات رخ می‌دهد ساعت ۱۶ تا ۲۰ است.
وی با اشاره به خدمات راهور در شماره گذاری بیان کرد: حدود ۳۰ هزار نقل و انتقال خودرو همچون توقیف و رفع توقیف، رهن و برداشت رهن خودرو، المثنی سند و کارت، اسقاط وسیله نقلیه، خودرو‌های وارداتی و تعویض ارکان وسیله در این مدت انجام شده است.
سرهنگ پرویزیان گفت: هفت هزار و ۳۵۶ جلد گواهینامه (صدور اولیه)، ۱۹ هزار و ۷۱۲ تعویض و المثنی گواهینامه، اخذ بیش از ۲۷ هزار نفر آیین نامه کتبی و بیش از ۳۵ هزار نفر آزمون عملی از دیگر اقدامات پلیس راهور استان است.
خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از جمعیت آن در مناطق روستایی سکونت دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار