امام جمعه بجنورد: ولایت مداری یکی از بسترهای ظهور امام زمان (عج) است

امام‌جمعه بجنورد با اشاره به اینکه برای ظهور امام زمان(عج) باید بستر ظهور این امام بزرگوار فراهم شود، گفت: یکی از بسترهای ظهور ولایت مداری است.
کد خبر: ۱۱۸۴۳۴۲
تاریخ انتشار: ۲۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۹ 13 September 2024

به گزارش «تابناک خراسان شمالی» به نقل از ایسنا، حجت السلام و المسلمین رضا نوری در نماز عبادی و سیاسی جمعه با بیان اینکه یکی از بزرگترین جهاد‌ها در راه خداوند، انتظار ظهور امام زمان (عج) است، اظهار کرد: انتظار ظهور به معنای توقف نیست بلکه باید بستر حکمرانی این امام بزرگوار ایجاد شود و اگر این امر محقق نشود مدت زمان غیبت طولانی‌تر خواهد شد. آن‌هایی که می‌خواهند بستر ظهور زمان (عج) را فراهم کنند باید ولایت مدار باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری جانشین امام زمان (عج) است بنابراین باید گوش به فرمان رهنمود و ارشادات ایشان باشیم و به آن‌ها عمل کنیم و اگر چنین باشد بستر حکمرانی امام دوازدهم را ایجاد کرده ایم.

حجت الاسلام نوری ادامه داد: باید تلاش کنیم تا کشور را در حوزه فرهنگی، اقتصادی، علمی، سیاسی، نظامی تقویت کنیم و بر روی پای خود بایستیم. باید تلاش شود تا جبهه مقاومت تقویت شود و دشمن را از منطقه بیرون کرد و وقتی مردم دنیا شیرینی آن را حس کردند، آن روز است که بستر ظهور را فراهم کرده ایم.

امام جمعه بجنورد در ادامه به ادامه اجرای پروژه‌ها در این استان اشاره و تاکید کرد: باید اجرای پروژه‌ها در استان با قوت ادامه یابد. برخی از مسئولان تصور می‌کنند که فردا جابجا خواهند شد، اما تا فردا باید با قدرت کار خود را ادامه دهند.

وی به گلایه مردم به سگ گردانی در برخی از مناطق شهری این استان نیز اشاره کرد و گفت: سگ‌گردانی شایسته سبک زندگی دینی و اسلامی نیست، در این رابطه قانون وجود دارد و مسئولان باید به اجرای قانون در این رابطه عمل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار