خراسان شمالی در حوزه انتظامی و مرزبانی از استان‌های موفق کشور است

جانشین فرماندهی انتظامی کشور گفت: استان خراسان شمالی در حوزه انتظامی و مرزبانی از استان های موفق کشور است و با مديريت خوب فرمانده انتظامي استان دغدغه امنيتی در خراسان شمالی وجود ندارد.
کد خبر: ۱۱۸۴۸۷۲
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵ 17 September 2024

به گزارش تابناک خراسان شمالی، سردار قاسم رضايي در ديدار با امام جمعه بجنورد اظهار داشت: الحمدلله در استان خراسان شمالي اقدامات خوبي در جهت افزايش امنيت انجام شده که قابل تقدير و تشکر است.

وی افزود: استان خراسان شمالی در حوزه انتظامی و مرزبانی از استان های موفق کشور است و با مديريت خوب فرمانده انتظامي استان دغدغه امنيتی در خراسان شمالی وجود ندارد.

جانشین فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بيان اينکه تقريبا همه جرائم کشور با مجازات تناسب نداشته و بازدارنده نيست خاطر نشان کرد: اين عدم تناسب بين جرم و مجازات هزينه زيادی را به مردم و دستگاه انتظامی وارد کرده است که می تواند موجب نارضايتی شود و برخورد جدی با مجرمان موجب مي شود جرم ها کاهش پيدا کند.

وی با اشاره به اينکه کم بودن هزينه جرم برای مجرم موجب می شود که به مجری قانون نيز تعدی و تعرض شود خاطرنشان کرد: در خيلي کشورها عدم تمکين به دستور پليس نيز مستوجب مجازات و برخورد قانونی است و قوانينی که در گذشته در کشور تصويب شده است در حال حاضر  اثر کمی در جهت کاهش جرم دارد.

جانشين فرماندهي کل انتظامي کشور  موضوع اتباع بيگانه غير مجاز را نيز يکي از موضوعات مهم در کشور برشمرد که مشکلات بسياری را براي سازمان انتظامي کشور ايجاد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار