رئیس جهاد دانشگاهی منصوب شد

با حکم رییس جهاددانشگاهی، دکتر صاحب سروش فر که پیش از این مسئولیت سرپرستی را برعهده داشت بعنوان رییس جهاددانشگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.
کد خبر: ۱۱۸۳۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۶ 07 September 2024

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از ایسنا، با حکمی از سوی دکتر حسن مسلمی نائینی رییس این نهاد، دکتر صاحب سروش فر برای مدت دو سال به عنوان رییس جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

دکتر نائینی در حکم ابلاغی ضمن تشکر از خدمات شایسته گذشته عنوان کرد: انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنویف مادی و سرمایه‌های انسانی جهاددانشگاهی به ویژه تقویت نقش آفرینی اعضای ان واحد در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر ارتقاء جهاددانشگاهی، گسترش فضای انقلابی و ارتقاء علمی و عملی جهاددانشگاهی اهتمام ورزید.

به گزارش ایسنا، دکتر صاحب سروش فر، روز چهارشنبه ۹ خردادماه ۱۴۰۳ طی حکمی از سوی دکتر نائینی رئیس جهاد دانشگاهی کشور به عنوان سرپرست جهاددانشگاهی واحد استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی و از زحمات سید داود موسویان رئیس سابق تقدیر شده بود.

 دکتر سروش فر با مدرک دکتری تخصصی فیزیک پیش از این به‌عنوان عضو هیات علمی و دانشیار دانشگاه یاسوج مشغول فعالیت بود.

مدیر امور فناوری، کارآفرینی و ارتباط با حوزه کاربرد دانشگاه یاسوج؛ دبیر هیأت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان کهگیلویه و بویر احمد؛ مدیر دفتر استانداردسازی اداره کل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد در دانشگاه؛ عضو انجمن ریاضی آمریکا؛ عضو انجمن فیزیک اروپا؛ عضویت در انجمن فیزیک و نجوم ایران ازجمله سوابق سرپرست جدید جهاددانشگاهی واحد کهگیلویه و بویراحمد است.

وی انتخاب به‌عنوان داور نمونه انجمن فیزیک اروپا؛ پژوهشگر برتر استان و استاد نمونه آموزشی دانشگاه یاسوج و انتشار بیش از ۸۰ مقاله در مجلات و کنفرانس‌های ملی و بین‌المللی و داوری بیش از ۱۲مجله معتبر بین‌المللی را در کارنامه خود دارد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار