پیام تبریک مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش به مناسبت حلول ماه مبارک ربیع الاول

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در پیامی حلول ماه مبارک ربیع الاول را تبریک گفت
کد خبر: ۱۱۸۳۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۲ 05 September 2024
به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از سازمان منطقه آزاد کیش، متن پیام بدین شرح است :
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
تقدیرِ محتومِ تغییر احوال و گردش ایام، پایان ماه صفر و آغاز ربیع‌الاول را رقم زده است.
 
محرم و صفر با همه آیین‌ها و مراسم‌هایش که مظهر محبت اهل بیت(ع) است، جای خود را به ربیع‌الاول می‌دهد که در لغت، بهار است و ایام شادی اهل بیت را تداعی می‌کند.
 
بر خود لازم می‌دانم از همت و کوشش همه هیئات مذهبی، واعظان، مداحان و تک‌تک کیشوندانی که در این ایام، هنرمندانه شور حسینی را با شعور دینی در آمیختند و مراسم های معنوی پر شوری بر پا کردند که فراتر از کیشوندان بر دل بسیاری از هموطنان و حتی میهمانان غیر ایرانی که در این ایام به شوق بودن در جمع عزاداران کیش میهمان جزیره بودند نشسته، تشکر کنم.
 
و نیز سپاسگزار  نیروهای انتظامی و امنیتی و همه اصحاب رسانه و مدیرانی هستم که مسئولانه و همدلانه، زمینه‌های لازم را برای برپایی هرچه بهتر مناسک و مراسم محرم و صفر و انعکاس هرچه بهتر آن فراهم آوردند تا آنجا که این عزاداری‌ها به عنوان یک سبک خاص و انعکاسی از فرهنگ دینی، جمع‌گرا، عقلانی و مداراگر مردم کیش به ایرانیان و جهانیان علاقمند معرفی شد.
 
همزمان که هلال ماه ربیع بر آسمان جزیره و دیار ما می‌درخشد، خداوند را آنچنان که در آموزه‌های اولیایش آمده، می‌خوانم تا همه ما را از غم و دل‌تنگی برهاند، اسباب شادمانی‌ مان را فراهم، سایه رحمتش را بر سر ما گسترده و رنج‌ها و سختی‌ها را با گشایش و آسانی جایگزین سازد.
 
ربیع الاول، بهار ماه ها و ماه سرور اهل بیت ( علیهم السلام )، ماه تجلی تبسم بر چهره دوستداران امامت و ولایت و حبل المتین وحدت، همبستگی و مودت مسلمانان است که به مناسبت ها و اعیاد خجسته ای پیوند خورده است و از این رهگذر ضمنِ پراکندن عطر آسمانی میلاد مسعود پیامبر اکرم (ص)؛ موجبات تقویت نشاط و امید را همراه با تامل در ابعاد مختلف سیره ها و آموزه های آل الله فراهم می آورد.
 
اینجانب آغاز ماه ربیع الاول را به ساحت حضرت ولی عصر(عج) و نایب برحقش امام خامنه ای (مدظله العالی)، عموم مسلمانان جهان و به خصوص مردم شریف و فهیم جزیره کیش تبریک و تهنیت گفته و آرزوی سربلندی و موفقیت روزافزون برای همگان ازخداوند منان خواستارم.
 
      
 
رحیم سرهنگی 
 
رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش
 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار