امام جمعه کیش: همه برای کمک به دولت پای کار باشند

امام جمعه کیش موفقیت دولت چهاردهم را موفقیت همه ملت ایران دانست و گفت: همه برای موفقیت دولت پای کار باشند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۵ 30 August 2024
به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین علیرضا بی‌نیاز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کیش با بیان اینکه باید از تخریب دولت در این مقطع زمانی پرهیز کرد، افزود: برای نقد دولت باید فرصت داد تا خروجی اقدامات و انتخابات نمایان شود و نباید از دایره انصاف خارج شد.
 
وی همدلی دولت و مجلس را یک فرصت کم‌نظیر برای خدمت دانست و اظهار کرد: دولت در انتخاب مدیران به کارآمدی آنان توجه کند.
 
امام جمعه کیش ادامه داد: دولت چهاردهم در شرایط سختی بین المللی روی کار آمد و امیدواریم با خدمت شبانه روزی مسیر توسعه کشور را هموار و تهدیدات را به فرصت تبدیل کند.
 
وی اصلاح سیستم بانکی کشور را ضروری دانست و گفت: بخش مهمی از مشکلات اقتصادی کشور در گرو اصلاحات سیستم بانکی است.
 
حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز با تاکید بر اینکه اجرای بانکداری اسلامی برای توسعه اقتصادی ضروری است، اظهار کرد: اجرای بانکداری اسلامی منجر به نجات اقتصاد کشور خواهد شد.
 
وی در بخشی دیگری از سخنان خود، تنها راه مقابله با استکبار جهانی را مقاومت عنوان کرد و افزود: دشمن نشان داد که برای رسیدن به اهداف و منافع خود از هیچ جنایتی علیه بشریت دریغ نخواهد کرد.
 
امام جمعه کیش با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، بیان کرد: سکوت کشور‌های غربی در برابر این جنایت‌های چهره واقعی آنان را به جهان نشان داد.
 
وی با تاکید بر اینکه پیروزی مردم غزه بر رژیم صهیونیستی قطعی است، اضافه کرد: حزب الله با حملات اخیر خود نشان داد که مقاومت وارد فاز جدید برای نابودی رژیم صهیونیستی شده است.
 
حجت الاسلام والمسلمین بی‌نیاز ادامه داد: ما شهادت اسماعیل هنیه را از یاد نبردیم و انتقام ایران در این رابطه ضروری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار