رزمایش گسترده خدمت و ارادت هلال احمر؛ ۵ هزار دلِ عاشق، خوش‌آمدید!

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد گفت: در روزهای پایانی ماه صفر، وقتی که دل‌ها به سمت حرم مطهر امام رضا (ع) پر می‌کشند و عاشقان از دور و نزدیک با پای پیاده و دلی آکنده از عشق به سوی مشهدالرضا می‌آیند، خانواده بزرگ هلال احمر نیز با ۵ هزار نیروی ایثارگر به استقبال زائران می‌روند.
کد خبر: ۱۱۸۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۳ 30 August 2024

به گزارش تابناک رضوی، حجت حاجی محمدی یزدی افزود: در این روزها، خادمان هلال احمر تنها امدادگران نیستند؛ آنها فرشته‌هایی هستند که با دل و جان در مسیر عشق و ایثار قدم برمی‌دارند. در طرح‌های «همسفران خورشید» و «قدم به قدم»، هر یک از این ۵ هزار نفر به نوعی همسفر زائران امام رضا (ع) هستند، دست در دست یکدیگر، دل در دل یکدیگر، و با روحی پر از امید و عشق.

وی ادامه داد: بیش از ۲۴۰ خودرو امدادی و ۱۱۶ پایگاه ثابت و سیار آماده شده‌اند تا در این مسیر پر از عشق، خدمتی بی‌وقفه ارائه دهند. 

عضو شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان مشهد تصریح کرد: هزار و ۵۰۰ نفر از اعضای هلال احمر در طرح "همسفران خورشید" در کنار زائران قدم برمی‌دارند و با بیش از ۷۰۰ چرخ ویلچر، سه هزار جوان عاشق از سراسر کشور در چهار محور منتهی به حرم رضوی برای خدمت به افراد کم‌توان آمده‌اند. این همان عشق بی‌پایان به امام رضا (ع) است که در قلب هر یک از این خادمان موج می‌زند.

وی اضافه کرد: ما اینجا هستیم تا بگوییم که عاشقی تنها در دل‌ها خلاصه نمی‌شود. اینجا، عشق به عمل در می‌آید، در دست‌هایی که چرخ ویلچر را می‌چرخانند، در چشمانی که به دنبال زائران خسته می‌گردند و در لبخندی که به روی لبان زائران نشسته است. 

حاجی محمدی گفت: هلال احمر به همراه همه‌ی این ۵ هزار فرشته‌ی خدمت‌گزار، در این روزها، مهمان دل‌های زائران است و پیشاپیش با افتخار و از صمیم قلب به همه این عزیزان خوش‌آمد می‌گویم و برایشان خدا قوت می‌فرستم. باشد که در این مسیر نورانی، در سایه عنایت امام مهربانی‌ها، سالم و سرفراز بمانید. بدانید که هر قدمتان در مسیر حرم مطهر، تجلی عشقی بی‌پایان است. شما که با لبخند و قلبی گرم به استقبال زائران می‌روید و دست یاری به سوی آنها دراز می‌کنید، همان فرشتگانی هستید که به این راه، نور و برکت می‌بخشید.

وی خاطر نشان کرد: این روزها، مشهد به دست‌های مهربان و دل‌های پاک هلال احمر مزین شده است. دستی که به یاری می‌آید و دلی که در خدمت آرامش می‌یابد؛ و این همان روحیه‌ای است که هلال احمر در این ایام مقدس به تصویر می‌کشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار