سه هزار تن به ظرفیت پرورش میگوی استان اضافه شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر گفت: با بهره‌برداری از ۳۵۰ هکتار زمین برای پرورش میگو، سه هزار تن به ظرفیت تولید این محصول در استان اضافه شده است.‌
کد خبر: ۱۱۸۱۹۲۴
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۲ 25 August 2024

به گزارش «تابناک بوشهر» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، علی باستین اظهار داشت: فراهم سازی شرایط برای بهره برداری از واحد‌های تولید ۱۲ میلیون قطعه لارو دریایی و آغاز عملیات اجرایی کارخانه سیمان سفید آبدان شهرستان دیر از دیگر طرح‌های هفته دولت است.
 
باستین با اشاره به اقدامات انجام‌شده در حوزه اقتصاد معیشتی و خرد، از تلاش‌های صورت‌گرفته در استان در زمینه آبزی‌پروری و انرژی خورشیدی تقدیر کرد.
 
معاون استاندار بوشهر همچنین به توسعه ظرفیت‌های اقامتی و بوم‌گردی استان اشاره و بیان کرد: با اضافه شدن ۴۵۰ تخت جدید، ظرفیت‌های اقامتی استان بوشهر تقویت شده است.
 
وی با اشاره به همراهی نمایندگان مجلس، به رتبه نخست استان بوشهر در اجرای طرح‌های اقتصادی طی سه سال اخیر اشاره کرد.
 
باستین گفت: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر به لحاظ اثربخشی، جایگاه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.
 
وی عنوان کرد: در سه سال گذشته، ۱۶۰ بنگاه تولیدی در استان به چرخه تولید بازگشته و ۹۵۰ واحد تولیدی ظرفیت تولید خود را بین ۱۰ تا ۱۰۰ درصد افزایش داده‌اند.
 
باستین همچنین خواستار توجه بیشتر مدیران به فرآیند‌های اجرایی شد و گفت: مدیران باید برای حل مشکلات مردم تلاش کنند و یا با چاره‌اندیشی در کارگروه‌ها حل کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار