سفر وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان شرقی + تصاویر

وزیر جهاد کشاورزی امروز جمعه دوم شهریور به استان آذربایجان شرقی سفر کرد.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۱۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۵۰ 23 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، غلامرضا نوری قزلجه پس از تشرف به حرم امام رضا (ع) در اولین سفر کاری و استعانت از امام مهربانی‌ها برای توفیق در اجرای برنامه‌های بخش کشاورزی، در دومین سفر خود به آذربایجان شرقی آمد.

وزیر جهاد پس از دیدار با امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در استان به بستان آباد رفت و در جمع نمازگزاران این شهرستان حضور یافت.

وی در سخنانی از حضور پرشور مردم کشور و شهرستان بستان آباد در انتخابات ریاست جمهوری و رای به برنامه‌ها و گفتمان مسعود پزشکیان قدردانی کرد.

او انتخاب کابینه توسط رییس جمهور از دیدگاه‌ها و گروه‌های مختلف و رای اعتماد قاطع نمایندگان مجلس به این تنوع سلیقه و گفتمان در دولت را آغازی بر وفاق، همدلی و همکاری در کشور برای توسعه و آبادی واقعی برشمرد و گفت: به طور قطع اعضای کابینه و همه مسئولان دولتی قدر این وفاق، همدلی و همراهی مجلس و ارکان نظام به ویژه حمایت رهبری از دولت را خواهد دانست .

وزیر جهادکشاورزی همچنین با اشاره به برنامه‌های خود در وزارت جهاد کشاورزی گفت: همانطور که در برنامه خود به مجلس هم تاکید کردم محور برنامه‌های جهاد کشاورزی در دوره جدید کشاورز و تولید خواهد بود.

وی ادامه داد: در دوره جدید حرف و خواسته کشاورز و تولید کننده اصل خواهد بود، با کشاورز و تولیدکننده تقابل نخواهیم کرد بلکه در کنار آنان تولید و کشاورزی را توسعه خواهیم داد.

نوری با اشاره به مشکلات منطقه از جمله در زمینه آب شرب تاکید کرد: اقدامات خوبی در زمینه انتقال آب از سد کلقان برای شرب و بهداشت منطقه انجام گرفته است و در دولت جدید نیز برای تکمیل این پروژه و حل مشکل کمبود آب شرب شهرستان تلاش خواهم کرد.

سفر وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان شرقی + تصاویر

سفر وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان شرقی + تصاویر

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار