امام جمعه تبریز در دیدار با نمایندگان استان:

مشکلات کشور با مدیریت مناسب قابل رفع است

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با اشاره به وجود برخی مشکلات در سطوح مختلف مدیریتی کشور، گفت: با مدیریت درست مشکلات کشور قابل رفع است.
کد خبر: ۱۱۸۲۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴ 29 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل روز پنجشنبه در دیدار با جمعی از نمایندگان آذربایجان شرقی در مجلس شورای اسلامی، تلاش برای حل مسایل و مشکلات مردم را اولویت اول و آخر همه مسئولان عنوان و اضافه کرد: باید با مدیریت های علمی و شایسته در عرصه های مختلف مشکلات را احصاء و برای رفع آن تلاش شبانه روزی کرد.

وی وظیفه و اولویت اصلی نمایندگان مجلس شورای اسلامی را اقتصاد دانست و ادامه داد: هدف اصلی دشمن ضربه زدن به این بخش است تا به کشور خلل وارد کند.

مشکلات کشور با مدیریت مناسب قابل رفع است

حجت الاسلام مطهری اصل یادآور شد: موضوع اقتصاد سال‌ها است که توسط رهبری تاکید می‌شود، چون اولویت اول کشور است و اصرار ایشان در این خصوص به این دلیل است که از انحراف در مسیر انقلاب اسلامی جلوگیری شود و از ارزش‌های انقلاب اسلامی حفاظت و صیانت شود.

وی توجه به فرهنگ را از دیگر موضوعات مورد توجه برای نمایندگان مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و گفت: مسئله اصلی اقتصاد کشور است و فرهنگ در مرحله دوم است چون که فرهنگ و عفاف و حجاب با کمک مردم حل شدنی است.

حجت الاسلام مطهری اصل تقویت امید به آینده را از دیگر اولویت‌های مورد توجه نمایندگان برشمرد و گفت: با امید می توانیم کشور را بسازیم و این هم از منویات رهبر معظم انقلاب است، چون دشمنان همیشه سعی بر ناامید کردن ملت به آینده کشور را دارند اما با حضور و بصیرت ملت همیشه نقشه هایشان خنثی می‌شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار