رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی خبر داد:

توقیف سیستمی ۱۵۰۰ گواهینامه در استان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی آذربایجان شرقی از توقیف سیستمی گواهینامه ۱۵۰۰ نفر از رانندگان استان به علت نمره منفی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۱۰۶۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۸ 19 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، سرهنگ فریدون قنبرزاده در جمع خبرنگاران از توقیف سیستمی گواهینامه‌ی ۱۵۰۰ نفر از رانندگان استان خبر داده و افزود: در صورت توقیف سیستمی گواهینامه، راننده خاطی به منزله فاقد گواهینامه بوده و تا زمان تحویل گواهینامه به راهنمایی و رانندگی محروم از رانندگی است.

سرهنگ قنبرزاده در تشریح خبر فوق گفت: بیش از ۵۰ درصد افرادی که گواهینامه آنها توقف سیستمی شده است، ساکن شهرستان تبریز هستند.

قنبرزاده ادامه داد: افرادی که نمره منفی آنها به ۳۰ نمره رسیده است در سیستم اجراییات راهور توقیف سیستمی می‌شود و راننده می‌بایست گواهینامه خود را تحویل پلیس راهور دهد تا مراحل قانونی آن طی شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: شهروندان می‌بایست از وضعیت نمره منفی خود اطلاع حاصل نموده و در صورت توقیف گواهینامه مراحل قانونی آن را طی نمایند، چرا که در صورت اصرار به رانندگی بیمه هیچ مسئولیتی در قبال تصادفات احتمالی ندارد.

سرهنگ قنبرزاده در خاتمه افزود: شهروندان جهت اطلاع از نمره منفی خود می‌توانند از روش‌های زیر از نمره منفی خود اطلاع حاصل نمایند: ارسال کد ملی به سامانه پیامکی ۱۱۰۱۲۰۲۰۲۰ و مراجعه به مراکز پلیس +۱۰

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار