امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

مردم منتظر حل مشکلات معیشتی در کمترین زمان ممکن

امام جمعه تبریز گفت: همانطور که مردم صادقانه به پای صندوق‌های رأی آمدند، اکنون انتظار دارند با انسجام و وحدت استوار مشکلات معیشتی در سریع ترین زمان ممکن حل شود.
کد خبر: ۱۱۸۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۶ 23 August 2024

به گزارش تابناک آذربایجان شرقی، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در خطبه‌های نماز جمعه تبریز اظهار کرد: نوشتن برنامه میان مدت و بلند مدت برای اقتصاد کشور کافی نیست چراکه امروز مردم گرفتار هستند، گرانی امان آنها را بریده و هرچه سریع‌تر طی اقداماتی باید سفره‌های آنها رنگین شده و مشکلات مادی و تورم کمتر شود.

امام جمعه تبریز افزود: رئیس جمهور می‌داند که همکاری برای این دولت اول از طرف رهبر معظم انقلاب و مردم شریف که رأی دادند آغاز شده و اکنون نیز مجلس تام و تمام همکاری کرده و به وزرا رای دادند که این اقدامات مسئولیت دولت جدید را بیشتر می‌کند حتی کسانی که رای ندادند نیز با نجابت آماده همکاری با دولت جدید هستند.

مطهری اصل با بیان اینکه باتوجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اولویت اصلی کشور اقتصاد است، خاطرنشان کرد: مشکلات اساسی در اقتصاد مشخص است که باید برای آن راه حل در نظر گرفته شود از جمله یکی از مشکلات وابستگی به نفت است که باید آرام آرام قطع شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار