افتتاح ۱۸۸ پروژه طی هفته‌ دولت در زنجان

فرماندار زنجان گفت: از ۱۸۸ پروژه‌ای که در هفته‌ دولت افتتاح خواهد شد، ۱۴ مورد شامل آغاز عملیات اجرایی و بقیه شامل افتتاحیه است.
کد خبر: ۱۱۸۱۵۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۰ 22 August 2024
به گزارش «تابناک زنجان» به نقل از ایسنا، پرویز خالقی امروز (پنج‌شنبه یکم شهریور ماه) در جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح شهرستان همزمان با هفته دولت، اظهار کرد: این پروژه‌ها با اعتباری بالای ۴۸۰۰ میلیارد تومان و اشتغال‌زایی بالای ۱۰۰۰ نفر شامل پروژه‌های شهری، روستایی، کشاورزی، آموزشی و ... است.
 
وی تصریح کرد: در چند سال گذشته سعی شد تا پروژه‌ها براساس نیازسنجی و میزان پیشرفت کار‌ها پیگیری شود و امسال نتایج کار را در هفته دولت شاهد خواهیم بود.
 
در ادامه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به برگزاری مراسم جاماندگان اربعین، گفت: این برنامه با حضور قریب به ۱۵۰ هزار نفری در سال‌های گذشته به خوبی برگزار شده است. 
 
سیدشمس‌الدین موسوی افزود: در تلاش برای اجرای هرچه بهتر این مراسم در اربعین امسال هستیم.
 
وی با اشاره به اقدامات انجام شده برای برگزاری مراسم اربعین امسال، عنوان کرد: جایگاه موکب‌ها و برنامه تخصیص غذا در صبح و بعدازظهر مشخص و اطلاع‌رسانی‌ها انجام شده است.
 
موسوی در ادامه با اشاره به پیش‌رو بودن هفته دفاع مقدس، گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس تجلیل از پیشکسوتان این حوزه است. این برنامه همزمان در شهر‌ها و روستا‌ها نیز برگزار می‌شود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان بیان کرد: همچنین تجلیل از زنانی صورت می‌گیرد که خودشان رزمنده بودند و یا در پشت جبهه‌ها، در بیمارستان‌ها بودند و یا همسران رزمندگان بوده‌اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار