اوباما و همسرش به نفع هریس به میدان آمدند

اوباما ترامپ را "یک میلیاردر ۷۸ ساله خواند که از ۹ سال پیش که از پله برقی طلایی خود پایین آمد، از ناله کردن درباره مشکلاتش دست برنداشته ... و به خاطر مشکلات مردم آمریکا "هرگز خوابش به هم نمی‌خورد."
کد خبر: ۱۱۸۱۴۰۴
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ 21 August 2024
به گزارش تابناک رضوی به نقل از عصرایران؛ باراک و میشل اوباما زوج سیاسی محبوب در حزب دموکرات آمریکا شب گذشته در دومین شب گردهمایی مجمع ملی حزب دموکرات آمریکا در شهر شیکاگو به روی صحنه رفتند تا از کامالاهریس نامزد حزب دموکرات در مبارزه با ترامپ، حمایت کنند.
 
 
این زوج سیاسی حزب دموکرات که به فاصله ژانویه سال های 2009 تا 2017 به مدت 8 سال سکاندار کاخ سفید و بانوی اول آمریکا بودند، در سخنانی جداگانه از کامالا هریس حمایت کردند و در عین حال رقابت های انتخاباتی آتی آمریکا را یک رقابت بسیار فشرده و دشوار توصیف کردند.
 
 
باراک اوباما رئیس جمهوری سابق آمریکا انتخاباتی آتی را  "یک مبارزه نفس‌گیر" و "رقابت فشرده" در کشوری "دچار دودستگی" توصیف کرد که پیروزی در آن اصلا آسان نخواهد بود.
او به شدت به ترامپ هم تاخت و او را "یک میلیاردر ۷۸ ساله خواند که از ۹ سال پیش که از پله برقی طلایی خود پایین آمد، از ناله کردن درباره مشکلاتش دست برنداشته ... و به خاطر مشکلات مردم آمریکا "هرگز خوابش به هم نمی‌خورد."
 
باراک و میشل اوباما به نفع هریس به صحنه آمدند
 
اوباما اندک اشاره ای نیز به موضوعات جهانی و سیاست خارجی آمریکا داشت و تاکید کرد که "آمریکا نباید نقش پلیس جهان را بازی کند .. بلکه باید به عنوان یک نیروی خیر عمل کند که با ریاست جمهوری کامالا هریس این امر محقق خواهد شد."
 
میشل اوباما همسر اوباما هم که پیش از او سخنرانی کرد و ضمن تمجید از کامالا هریس گفت او  با جنایتکاران مبارزه کرده و قدرت قانون را تقویت کرده است.
 
میشل اوباما با اشاره به اینکه با نامزدی هریس امید به آمریکا در حال بازگشت است، افزود:" دیدگاه محدود و بسته ترامپ به جهان باعث شد که او از وجود دو فرد سخت‌کوش، تحصیلکرده و موفق که اتفاقا سیاه‌پوست بودند، احساس خطر کند."
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار