مدیرعامل آبفای ایلام:

راه‌اندازی ۴۷ دستگاه یخ‌ساز در مرز مهران برای استفاده زائران

مدیرعامل آبفای ایلام گفت: از ابتدای مراسم اربعین امسال تاکنون ذخیره‌سازی ۴۳۰ هزار بطری آب بسته‌بندی شده در سردخانه و راه‌اندازی ۴۷ دستگاه یخ‌ساز از مهم‌ترین اقدامات حوزه آب بوده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۰ 21 August 2024
به گزارش تابناک ایلام؛ در جلسه‌ای که به صورت ویدئو کنفراس و با حضور مسعود علویان صدر رئیس هیات مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام و مدیران عامل شرکت‌های آب و فاضلاب استان های مرزی و معین برگزار شد، به صورت لحظه‌ای نحوه ارائه خدمات به زوار مورد رصد قرار گرفت.
 
در این جلسه محمد محمدی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان، گزارشی از فعالیت‌های جهادی و شبانه‌روزی مجموعه همکاران از ابتدایی‌ترین نقاط تا پایانه مرزی مهران ارائه کرد.
 
وی با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در ارائه خدمات در مرزهای خروجی کشور، بر تداوم خدمات مطلوب و تامین آب شرب زوار حسینی(ع) تاکید کرد.
 
مدیرعامل شرکت آبفا گفت: با تشکیل کمیته اربعین در سطح شرکت آب و فاضلاب ایلام و برگزاری جلسات متعدد، نحوه ارائه خدمات مطلوب به زائرین بررسی و امکانات و زیرساخت های لازم در مرز ایجاد شد.وی افزود: کارهایی که در استان ایلام در زمینه ایجاد زیرساخت‌ها و تأمین آب پایدار در مسیر منتهی به پایانه و خود پایانه مرزی مهران انجام شده است، بی‌نظیر و سرمایه ماندگاری است.
 
مدیرعامل آبفا ایلام ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در مراسم اربعین امسال تاکنون هیچگونه قطعی آب نداشته و در حوزه فاضلاب نیز هیچگونه پس‌زدگی یا سرزیر فاضلاب نداشته‌ایم.

محمدی خاطرنشان کرد: آبرسانی سیار، نصب و راه‌اندازی ۴ دستگاه دیزل ژنراتور، استقرار ۳ اکیپ رفع اتفاقات و حوادث آب و ۳ اکیپ رفع اتفاقات و حوادث فاضلاب در نقاط کلیدی؛ ذخیره‌سازی ۴۳۰ هزار بطری آب بسته‌بندی در سردخانه؛ تامین آب پایدار موکب جواد الائمه در مرز عراق به میزان ۵ لیتر بر ثانیه؛ استقرار آزمایشگاه سیار در پایانه مرزی مهران برای انجام آزمایشات فیزیکی و شیمیایی و میکروبیولوژی تا سقف ۱۵ نمونه در روز بر اساس استانداردهای سازمان ایران به شماره ۱۰۱۱و ۱۰۵۳، توسعه شبکه آب به‌طول ۳۷۱۰ متر، نصب انشعاب مواکب به تعداد ۱۲۰ مورد، نصب انشعابات آب سرد کن ۲۷ مورد، نصب و راه‌اندازی ۴۷ دستگاه یخ‌ساز از مهم‌ترین اقدامات حوزه آب است.

وی در خصوص حوزه بهره برداری و توسعه فاضلاب نیز نصب و اتصال ۱۴۱ چشمه سرویس بهداشتی در پایانه برکت، بازارچه مرزی، میدان اربعین، پل زائر به شبکه جمع‌آوری فاضلاب، اتصال ۸۰ فقره انشعاب حمام به شبکه جمع‌آوری فاضلاب، اجرای یک کیلومتر خط شبکه جمع‌آوری فاضلاب در میدان اربعین محل مواکب جدید و اجرای ۳ باب سپتیک تانک در میدان اربعین و سه راهی جندالله را از مهمترین اقدامات این حوزه دانست و از همراهی و همکاری همکاران شرکت مهندسی و استان‌های معین قدردانی کرد.

در پایان این جلسه، مسعود علویان صدر رئیس هیئت مدیره شرکت مهندسی آبفا کشور، از اقدامات انجام شده توسط مجموعه آبفای استان تقدیر کرد./ح

 

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار