رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام:

بیش از ۱۰ هزار زائر اربعین در مراکز دانشگاهی پیام نور ایلام اسکان داده شدند

رئیس دانشگاه پیام نور استان ایلام گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون بیش از ده هزار زائر خانواده دانشگاهی در مهمانسرای دانشگاه پیام نور واحد مهران اسکان موقت داده شده است.
کد خبر: ۱۱۸۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۳۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 21 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ دکتر فرزاد اسفندیاری اظهار کرد: دانشگاه‌های مسیر تردد زائران اربعین از جمله سربله، ایوان، دره‌شهر، آبدانان نیز برای اسکان و پذیرایی زائران تجهیز و ساماندهی شده است.

وی افزود: موکب دانشگاه پیام نور واحد مهران از ۲۴ مرداد ماه سال جاری با همکاری هیئت رزمندگان اصفهان در خدمت رسانی به زائرین اباعبدالله الحسین فعال است.

رئیس دانشگاه پیام نور ایلام گفت: در این موکب علاوه بر توزیع صبحانه، نهار، میان وعده، شام، شربت و آب معدنی، نماز جماعت نیز اقامه می‌شود.

اسفندیاری اضافه کرد: همچنین برای ارج نهادن به مقام شامخ شهدا طرح « نائب الزیاره‌الشهید» در مهران اجرا و تعداد زیادی کارت از شهدا که ازسوی امور فرهنگی دانشگاه تهیه شده است بین زائرین توزیع  می‌شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر ۷ مرکز دانشگاه پیام‌نور استان ایلام به صورت شبانه روزی در زمینه اسکان و پارکینگ به کارکنان این دانشگاه از سراسر کشور خدمات ارائه می‌دهد.

رییس دانشگاه پیام نور ایلام ادامه داد: این دانشگاه موکب توسط ۸۰ نفر از کارکنان این مرکز و با همکاری هیئت رزمندگان اصفهان فعالیت می‌کند./ح

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار