رئیس قرارگاه اربعین فراجا ؛

امسال زیرساخت‌های اربعین آماده‌تر از سال گذشته بوده است/ موج برگشت زوار اربعین به کشور آغاز شده است

رئیس قرارگاه اربعین فراجا گفت : در ایلام به همت مسئولان استان نهایت تلاش برای خدمات‌رسانی به زوار و فراهم کردن شرایط لازم برای سفری آسان و ایمن انجام شده که امروز برآیند آن تسهیل در رفت و آمد زوار اربعین در محورهای مواصلاتی و ورود و خروج زوار در پایانه‌های مرزی است .
کد خبر: ۱۱۸۰۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ 18 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار شرفی بیان داشت : زیرساخت‌های آماده از جمله راه برای تردد زوار با وسایل عمومی و شخصی نقش مهمی در تسهیل در تردد زوار داشته است.

وی افزود : ما امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که اغلب مسیرهای منتهی به مرزهای کشور چهار بانده شده و اکثر تونل‌های این مسیرها زیر بار ترافیک رفته و پارکینگ‌های شهرهای مرزی از جمله شهر مهران توسعه یافته است.

سردار شرفی مطرح کرد : اتباع خارجی از مرزهای اعلام شده برای برگشت باید استفاده کنند و لازم است که همه دستگاه های اجرایی و مرتبط برای بازگشت زوار آمادگی لازم را داشته باشند.

وی یاد آور شد : امسال زوار سفر و مدت زمان آنرا مدیریت کردند و این امر موجب توازن در رفت و برگشت شده‌است.

 رئیس قرارگاه اربعین فراجا  با تاکید بر اینکه امسال تمامی اتوبوس‌هایی که خدمات ترددی به کارکنان نیروی انتظامی ارائه می‌دهند در اختیار تردد زوار اربعین قرار خواهد گرفت،تصریح کرد : حدود ۷۰ درصد زوار با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کردند و این امر خیلی در راستای تسهیل در تردد زوار تاثیر داشته است.

باقرجوان مدیرکل دفتر حمل و نقل مسافری سازمان راهداری کشور نیز در این نشست با بیان اینکه در کل کشور هفت هزار دستگاه اتوبوس در راستای جابجایی زوار اربعین فعالیت خواهند داشت،  گفت : تمهیدات لازم برای جابجایی زوار در موج برگشت فراهم شده است.

وی مطرح کرد : پایانه برکت برای انتقال و جابجایی زوار از مرز مهران در موج برگشت آماده‌است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار