ماشین آلات حوزه توزیع برق استان نیازمند به روز شدن است

مدیرعامل شرکت توزیع برق ایلام گفت : ماشین آلات حوزه توزیع برق استان به منظور ارتقای سطح عملیاتی و به روز شدن نیازمند توجه است و برای تحقق این امر و خرید ماشین آلات جدید ۵۴۰ میلیارد ریال اعتبار لازم است.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۶ 17 August 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ ناصری بیان داشت : در سال جاری در حوزه شبکه برق استان ویژه اربعین نیاز به یک هزار و ۴۶۰ میلیارد ریال اعتبار است.

 نماینده مردم حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی  نیز اظهار کرد : توسعه زیرساخت های برق در استان منجر به توسعه صنایع خواهد شد و در این راستا نیز باید تلاش شود که ساختمان شرکت برق در منطقه دشت عباس دهلران مستقر شود.

وی افزود : دنیای امروز به سمت هوشمندسازی حرکت می کند و باید برنامه ها و طرح های اجرایی استان نیز با توجه به رشد و توسعه تکنولوژی در سطح جهان، به این سمت حرکت کند.

چراغی ادامه داد  :  در راستای تأمین، جلوگیری از قطعی و مدیریت صحیح مصرف برق، ابراز کرد: تلاش ها و خدمات زیادی در حوزه زیرساخت های برق در استان انجام شده است.

وی با اشاره به روند اجرایی و عملیاتی پروژه ها و طرح های حوزه شرکت برق در استان، افزود: اگر با همین رویکرد و تفکر در حوزه ارتقای سطح زیرساخت ها در حوزه برق عمل شود و برای آینده برنامه ریزی مناسب و چشم انداز طراحی شود، به طور قطع توسعه در حوزه زیرساختهای استان محقق خواهد شد./ع

برچسب ها: زیرساخت برق
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار