مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام؛

۲ فروند بالگرد امداد و نجات برای ایام اربعین در استان ایلام مستقر شدند

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام گفت : ۲ فروند بالگرد امداد و نجات برای ایام اربعین در استان استقرار دارند و همچنین ۳۰ تیم عملیاتی واکنش سریع در مسیرهای منتهی به مهران مستقر هستند.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۱۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰ 17 August 2024

 به گزارش  تابناک ایلام؛ محمدی مقدم بیان داشت : در حوزه درمان با استفاده از ظرفیت جمعیت هلال احمر استان و کادر درمان یک درمانگاه صحرایی با ۳۰ تخت بستری در ورودی مرز عراق ایجاد شده شده که در طول سال نیز برای ساکنان مناطق دورافتاده استفاده خواهد شد.

وی افزود : 20 خودرو عملیاتی و آمبولانس توسط سازمان جمعیت هلال‌احمر کشور تحویل استان ایلام شد که بعد از اربعین نیز از خودروها برای شعب جمعیت هلال‌احمر استان استفاده خواهد شد.

محمدی مقدم ادامه داد : یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در حوزه بهداشت و درمان، آگاه سازی و آموزش زائران نسبت به بیماری های سرخک و تب دنگی است و همچنین ارائه کمک‌های اولیه برای مواردی چون مسمومیت یا گرمازدگی انجام شد.

وی تاکید کرد :  امدادگران این جمعیت برای ۱۸ مصدوم و سه فوتی حادثه تصادف در عراق عملیات انجام دادند و یک پایگاه امداد و نجات در درب ترانزیت پایانه مهران مستقر است.

 مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان ایلام خاطرنشان کرد :  برپایی ۹۰ تخته چادر برای اسکان زائران با ظرفیت پذیرش هر چادر ۶ نفر در شهر ایلام از دیگر اقدامات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام برای زائران اربعین محسوب می‌شود./ع

 

بیشتر بخوانید :

 

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار