کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در کیش

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش از کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات در پنج ماه اول سال خبرداد و گفت: علت اصلی تصادفات عدم رعایت سرعت مطمئنه است و معمولا در مکان‌های خلوت شب‌ها رخ می‌دهد.
کد خبر: ۱۱۸۰۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸ 17 August 2024

به گزارش«تابناک جزیره» به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ” علی اصغر جمالی” با اشاره به اینکه فرهنگ ترافیک جزیره کیش می‌یک الگوی مناسب برای کل کشور است، اظهارداشت: امروز فرهنگ ترافیک کیش یک جاذبه برای گردشگران داخلی و خارجی است البته این فرهنگ براساس همان قوانینی ایجاد شده که در سرزمین اصلی اجرا می‌شود.

وی با اشاره به کاهش ۱۰۰ درصدی وقوع تصادفات منجر به فوت اظهار داشت: از ابتدای سال تا به امروز شاهد یک مورد تصادف منجر به فوت بوده ایم، هرچند این یک مورد هم زیاد است ولی شهروندان باید بدانند که علت اصلی تصادفات عدم رعایت سرعت مطمئنه در خودرو‌ها و عدم رعایت قوانین و کلاه ایمنی می‌باشد که معمولا در مکان‌های خلوت و در زمان‌های پایانی شب رخ می‌دهد.

فرمانده انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش با اشاره به مشارکت مردم در ارتقاء فرهنگ ترافیک خاطرنشان کرد: قطعا در پشرفت و ارتقاء فرهنگ ترافیک نیز امروز بدون حضور، همراهی و همکاری مردم با پلیس محقق نمی‌شود و رسانه‌ها نیز نقش مهمی در روشنگری صادقانه و اطلاع رسانی دقیق این موضوع دارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار