خدمت رسانی 72 موکب به زوار با استفاده از امکانات سپاه استان ایلام

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت : تعداد ۷۲ موکب پذیرایی با استفاده از امکانات سپاه استان ایلام و پایگاه‌های مقاومت بسیج با ظرفیت روزانه ۵۰ هزار وعده غذایی صبحانه، ناهار و شام به زائران اباعبدالله الحسین (ع) به صورت شبانه‌روز خدمات ارائه می‌شود.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۷ 17 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار حسینی بیان داشت  : برای اسکان موقت و استراحت روزانه و شبانه زائران تعداد ۷۲ مرکز با گنجایش روزانه ۳۰ هزار نفر ایجاد شده

وی افزود : یک بیمارستان صحرایی نیروی زمینی سپاه پاسداران و همچنین یک بیمارستان پشتیبان معاونت سلامت و دفاع زیستی سپاه استان ایلام و دانشگاه علوم پزشکی و یک درمانگاه تخصصی با مشارکت بسیج جامعه پزشکی و مدیریت درمان تامین اجتماعی ایلام در بخش‌های درمانگاه، داروخانه، رادیولوژی، آزمایشگاه و اتاق عمل با تعداد ۷۵ نفر کادر درمان به زائران مرز مهران خدمات‌رسانی درمانی دارد.

سردار حسینی ادامه داد : با توجه به نیاز زائران به آب سرد بهداشتی تعداد پنج دستگاه تریلی یخچال دار ۲۵ تُنی (استریک) آماد کل سپاه پاسداران برای جابجایی و توزیع آب و یخ مورد نیاز مواکب در مرز مهران به کارگیری شده است.

وی  با تشکیل قرارگاه استانی ویژه اربعین حسینی علاوه بر تأمین امنیت، با تشکیل کمیته‌های فرهنگی، اسکان، تغذیه، بهداشت و درمان و حمل‌ و نقل به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی می‌کند./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار