مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام:

فعالیت ۳دستگاه خودرو سیار سوخت‌رسان بنزین در ایلام

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام از فعالیت ۳دستگاه خودرو سیار سوخت‌رسان بنزین در استان به صورت شبانه‌روزی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۰ 17 August 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ پرویز ایدون اظهار داشت: با توجه به استقرار بیش از ۶۰۰دستگاه اتوبوس برای جابجایی زائران از پارکینگ‌های شهر مهران به پایانه اتوبوسرانی، ششمین جایگاه سیار عرضه نفتگاز یورو۴ با تلاش شبانه‌روزی تیم‌های عملیاتی، ایمنی، فنی و مهندسی اعزامی از منطقه در محل پایانه شهید رئیسی(برکت سابق) با ۴نازل و ظرفیت ۲۸هزارلیتر شروع به فعالیت کرد.

وی افزود: عملیات سوخت‌رسانی در ۶۰ جایگاه ثابت، ۶جایگاه سیار بنزین و نفتگاز و فعالیت ۳دستگاه خودرو سیار سوخت‌رسان بنزین در منطقه به صورت شبانه‌روزی و بدون وقفه در حال انجام است.

مدیر منطقه ایلام افزود: با توجه به احتمال ترافیک و تراکم سنگین خودرو در مرز به زائران توصیه می شود قبل از ورود به شهر مهران در طول مسیر سوخت‌گیری نمایند.

ایدون در ادامه از استقرار تیم‌های عملیاتی، ایمنی، مهندسی، سامانه هوشمند و روابط عمومی به منظور نظارت ۲۴ ساعته بر فرآیند تأمین و توزیع به موقع سوخت در مجاری عرضه سوخت ثابت و سیار در مرز بین المللی مهران خبر داد.

وی در پایان گفت:  بازدید و نظارت بی وقفه بر مجاری عرضه سوخت ثابت و سیار، اعلام موجودی مخازن به بصورت آنلاین، نظارت بر تخلیه ایمن نفتکش‌های حامل فرآورده های نفتی، باز نمودن گره های ترافیکی در ورودی و خروجی جایگاه های ثابت و سیار، حضور گشت های ایمنی،عملیاتی در مسیر تردد زوار و تاکید بر رعایت الزامات این شرکت، انجام تست کمی و کیفی تلمبه توسط کارشناسان منطقه، پیگیری رفع خرابی قطعات سامانه هوشمند و قطعات مکانیکی مجاری عرضه سوخت و بازدید از امکانات رفاهی و نمازخانه های مجاری عرضه در راستای طرح تکریم ارباب رجوع انجام می شود./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار