زائران هنگام برگشت، مسیر مهران - ایلام - ایوان به کرمانشاه را انتخاب کنند

رییس پلیس راه ایلام گفت: زائرانی که قصد بازگشت به استان های خود را دارند با توجه به ترافیک سنگین در محدوده تونل آزادی در حد فاصل شهرستان های ایلام - سیروان از مسیر جایگزین مهران - ایلام - ایوان به کرمانشاه به استان خود بازگردند.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۸۵
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۰ 17 August 2024

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ ابوالفضل کهزادی بیان کرد: با توجه به مراجعه زائران اربعین حسینی به مرز مهران و هم چنین بازگشت زوار از عراق در محدوده تونل آزادی محور ایلام به سرابله، از حجم ترافیک بالایی برخوردار است.

وی اظهار داشت : با نزدیک شدن به اربعین حسینی و حجم بالای مراجعه زوار به استان ایلام محدوده تونل آزادی، راه ۲ طرفه و به جهت مجزا نبودن مسیر با حجم ترافیک بالایی از ۲ مسیر رفت و برگشت مواجه و موجب انسداد راه و گره ترافیکی در این محدوده می شود.

کهزادی افزود  به همین دلیل نیروی راهور در این محدوده استقرار دارند به تناسب سنگینی ترافیک موجود، مسیر جایگزین برای برگشت زوار به استان های خود مسیر مهران - ایلام - ایوان به کرمانشاه پیشنهاد می شود.

وی  از شهروندان استان ایلام خواست که در ایام اربعین حسینی فقط برای انجام کار و سفرهای ضروری در محورهای منتهی به مهران تردد و از تردد غیر ضروری در محورهای ورودی شهر ایلام و مهران جدا خودداری کنند./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار