استقلال و پرسپولیس رقبای خود را در لیگ نخبگان شناختند/ رونالدو دو بار به ایران می‌آید

لیگ نخبگان آسیا قرعه‌کشی شد و دو تیم استقلال و پرسپولیس، نمایندگان ایران در این لیگ رقبای خود را شناختند و در مرحله اول هر کدام ۴ دیدار خانگی و ۴ دیدار خارج از خانه خواهند داشت.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵ 17 August 2024

به گزارش تابناک ورزشی، اولین فصل از رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا که از این فصل آغاز خواهد شد، امروز (جمعه) قرعه‌کشی شد که دو تیم پرسپولیس و استقلال نمایندگان ایران در این رقابت‌ها خواهند بود.

به جز دو پرسپولیس و استقلال از ایران، الهلال، النصر و الاهلی از عربستان، السد، الریان و الغرافه از قطر، العین و الوصل از امارات، پاختاکور از ازبکستان و الشرطه از عراق تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها هستند که همه در یک لیگ ۱۲ تیمی با یکدیگر رقابت خواهند کرد و البته بر اساس قرعه‌کشی انجام شده، هر تیم ۸ مسابقه برگزار خواهد کرد و در نهایت از میام ۱۲ تیم، ۸ تیم در مرحله بعدی به مصاف هم می‌روند.

هر تیم قرار است ۴ بازی خانگی و ۴ بازی خارج از خانه داشته باشد که بر اساس قرعه‌کشی، برنامه دیدارهای نمایندگان ایران در لیگ نخبگان به شرح زیر است:

پرسپولیس

پرسپولیس - پاختاکور

پرسپولیس - الشرطه

السد - پرسپولیس

الهلال - پرسپولیس

پرسپولیس - النصر

پرسپولیس - الغرافه

الریان - پرسپولیس

الاهلی - پرسپولیس

 

استقلال

استقلال - پاختاکور

استقلال - الشرطه

السد - استقلال

الهلال - استقلال

استقلال - النصر

استقلال - الغرافه

الریان - استقلال

الاهلی - استقلال

استقلال و پرسپولیس رقبای خود را در لیگ نخبگان شناختند/ رونالدو دو بار به ایران می‌آید

پرسپولیس و استقلال در شرایطی باید از پاختاکور، الشرطه، النصر و الغرافه در ایران میزبانی کنند که هنوز ورزشگاهی در تهران آماده برگزاری مسابقات این دو تیم نیست. در شرایطی که النصر با کریستیانو رونالدو و سایر ستاره‌هایش فصل پیش در تهران و استادیوم آزادی به میدان رفت و چمن ورزشگاه شرایط نامناسبی داشت، اکنون که النصر دو بار باید به ایران سفر کند، حتی ورزشگاه هم شرایط مناسبی ندارد و باید دید در نهایت تصمیم در این باره چه خواهد شد.

مسابقات شرق آسیا نیز جداگانه برگزار می‌شود و از هر سمت جدول، ۸ تیم به مرحله یک هشتم نهایی صعود می‌کنند که مسابقات را دنبال خواهند کرد. به این ترتیب که تیم اول این لیگ در هر سمت جدول با تیم هشتم، تیم دوم با تیم هفتم، تیم سوم با تیم ششم و تیم چهارم با تیم پنجم به صورت رفت و برگشت مصاف خواهند داد. مرحله یک چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و فینال نیز به‌صورت تک بازی به میزبانی کشور عربستان برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار