مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصت خدمت در راه خدا است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: مسئولیت‌ها در نظام اسلامی فرصت خدمت در راه خدا و جلب رضایت مردم است.
کد خبر: ۱۱۸۰۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۷ 15 August 2024

به گزارش تابناک مرکزی،آیت الله «قربانعلی دری نجف آبادی» روز پنجشنبه در همایش ائمه جمعه استان مرکزی در سالن آمفی تئاتر بیت تاریخی امام راحل در خمین، افزود: امام راحل و شهدای اسلام نظیر شهید سلیمانی و شهید رییسی با خدا معامله کردند.

وی ادامه داد: ارزش و جایگاه والای امام(ره) و شهید سلیمانی بخاطر کار برای خدا است.

امام جمعه اراک با تاکید بر علم آموزی، بیان کرد: با علم می‌توان تمام مشکلات کشور را حل کرد.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید برگزاری باشکوه تر نمازجمعه گفت: حضور در نمازجمعه ، وحدت بخش و تکلیف شرعی است.

وی خاطرنشان کرد: ائمه جمعه و ستادهای نمازجمعه باید با ایجاد ارتباط با اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان، آنها را به شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه تشویق کنند.

امام جمعه اراک اظهار کرد: بیماری کرونا ، مسائل اقتصادی و دعواهای سیاسی نباید مانع شرکت مردم در انجام تکلیف شرعی نماز جمعه شود.

رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی استان مرکزی نیز در این همایش با بیان اینکه اربعین جلوه ای از عشق و مساوات است، گفت: هرفردی با توانمندی‌های که دارد باید پیاده روی اربعین حسینی را تقویت کند.

حجت الاسلام «فرضعلی کریمیان» بیان کرد: همکاری و هم افزایی سپاه و نیروی انتظامی، ائمه جمعه و دستگاه های امنیتی در برگزاری باشکوه پیاده روی اربعین قابل تقدیر است.

رییس سیاست گذاری ائمه جمعه استان مرکزی نیز گفت: ائمه جمعه استان در اعزام موکب ها به کربلا و موکب‌های ورودی استان حضور داشته باشند.

حجت الاسلام «هادی میرزایی» ادامه داد: ساوه الگوی ما در طرح جوانی جمعیت است و زیست بوم این طرح در ساوه به دلیل جمعیت غیر بومی در این شهرستان در حال بررسی است.

وی، اولویت ائمه جمعه را اجرای طرح جوانی جمعیت در کشور عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار