فروش ساختمان هیات فوتبال استان اردبیل غیرقانونی است

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: فروش ساختمان هیات فوتبال این استان به بهانه مولدسازی از سوی اداره کل ورزش و جوانان این استان غیرقانونی است.
کد خبر: ۱۱۸۰۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۰ 12 August 2024
به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از ایرنا، صمد نوتاش با بیان اینکه هیات فوتبال یک نهاد مردمی و غیردولتی است و ریالی از بودجه دولتی استفاده نمی کند، افزود: بر همین اساس ساختمان هیات فوتبال استان اردبیل با اعتبارات دولتی ساخته نشده و ۲۰ سال پیش توسط هیات فوتبال ساخته شده و فروش آن به بهانه مولدسازی غیرقانونی است.
 
وی با بیان اینکه تمام امکانات فوتبال از جمله ساختمان هیات فوتبال استان اردبیل متعلق به عموم مردم بوده و فروشی نیست، اظهار کرد: از استاندار مردمی و ورزش‌دوست اردبیل و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی انتظار داریم ساختمان هیات فوتبال استان از لیست طرح مولدسازی خارج شود.
 
وی بیان کرد: ساختمان هیات فوتبال استان مامن و محل رفت و آمد فوتبالیست‌ها، مربیان، داروان، پیشکسوتان و تمامی علاقه‌مندان و خاک‌خوردگان فوتبال است و در به در کردن جامعه بزرگ فوتبال استان دور از انصاف و مغایر با روح ورزش است.
 
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل اضافه کرد: این ساختمان متعلق به جامعه بزرگ فوتبال استان است و تمام امورات ورزش فوتبال، فوتسال و مدارس فوتبال استان با بیش از ۳۰ هزار ورزشکار در این ساختمان انجام می‌شود.
 
نوتاش با بیان اینکه بیشترین ورزشکار بیمه و سازماندهی شده در استان متعلق به هیات فوتبال است، یادآورشد: این هیات فعال‌ترین و بزرگ‌ترین هیات ورزشی استان است و هر گونه تصمیم غیرمنطقی خسارت جبران‌ناپذیری به ورزش فوتبال وارد کرده و فعالیت‌های فوتبال استان را مختل خواهد کرد.
 
وی همچنین گفت: وظیفه ذاتی و قانونی بنده و هیات رئیسه فوتبال استان حمایت از فوتبال استان است و نمی‌توان در برابر ظلم آشکار به جامعه بزرگ فوتبال بی‌تفاوت ماند چرا که در سال‌های نه چندان دور علاوه بر جوانان و ورزش‌دوستان، آیندگان در مورد عملکرد مسئولان قضاوت خواهند کرد.
 
رئیس هیات فوتبال استان اردبیل با بیان اینکه مولدسازی مختص املاک و ساختمان‌های مازاد و بلااستفاده است، افزود: درست نیست به بهانه مولدسازی یک مکان کاملا فعال و ضروری استان به بخش خصوصی فروخته شود.
 
وی اظهار کرد: همه به‌ویژه مسئولان و متولیان ورزش باید تلاش کنند برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی استان از وزارت ورزش و جوانان و سایر نهادها و دستگاه ها اعتبارات لازم را جذب کنند نه اینکه با ظلم به یک رشته ورزشی پرطرفدار و در به در کردن اهالی فوتبال، بودجه مورد نیاز برای تکمیل پروژه‌های ورزشی نیمه‌تمام را تامین کنند.
 
استان اردبیل با بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار جمعیت و با ۱۲ شهرستان در شمال‌غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، زنجان، گیلان و کشور جمهوری آذربایجان قرار دارد.
 
حدود ۶۰ هزار ورزشکار در رشته های ای مختلف ورزش در این استان سازماندهی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار