اسکی بازان اردبیل ۷ مدال رنگارنگ کسب کردند

تیم هیئت اسکی اردبیل در مسابقات کشوری رولر اسکی رده سنی جوانان و بزرگسالان با کسب ۲ مدال طلا، ۴ نقره و یک برنز به کار خود خاتمه داد.
کد خبر: ۱۱۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ 03 August 2024

به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، تیم رولر اسکی هیئت اسکی اردبیل در مرحله اول مسابقات انتخابی آسیایی تیم‌ملی اسکی در رشته اسپرینت ۲۰۰ متر، موفق به کسب ۷ مدال رنگارنگ شد.

در روز اول این دوره از رقابت‌های رشته اسپرینت در رده سنی بزرگسالان و در بخش مردان، محسن عادل‌نیا و امیررضا پوربیگعلی، به ترتیب مقام‌های اول و دوم را به دست آوردند؛ همچنین در رده سنی جوانان و در بخش آقایان و بانوان نیز امیررضا پوربیگعلی و مهشید شهبازی موفق به کسب مقام اول و دوم شدند.

در دومین روز از مسابقات انتخابی اسکی اسپرینت ۲۰۰ متر آسیا، امیررضا پوربیگعلی مجددا با کسب ۲ مدال نقره در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به کار خود خاتمه داد؛ و در بخش بانوان نیز، مهشید شهبازی در دومین اجرای خود، مقام سوم را به دست آورد.

لازم به ذکر است که مراحل دوم و سوم مسابقات رولر اسکی انتخابی رده سنی جوانان و بزرگسالان مسابقات آسیایی، به ترتیب در رشت و تهران و با حضور تیم‌های منتخب هیئت‌های اسکی و باشگاه‌های استان‌ها برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار