۵۵۰ اصله الوار جنگلی در اردبیل کشف و ضبط شد

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: محموله بزرگ الوار قاچاق جنگلی با ۵۵۰ اصله الوار در اردبیل کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴ 01 August 2024

محمود قلی زاده، اظهار کرد: با اقدام به موقع نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و با همکاری کالای قاچاق استان یک دستگاه کامیون حامل ۵۵۰ اصله الوار قاچاق جنگلی که از طریق استان همجوار وارد اردبیل شده بود توقیف و محموله قاچاق ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه یک نفر متخلف دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد.

قلی زاده بیان کرد: نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان به صورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه‌های قاچاق و بازدید از کارگاه‌های چوب، با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد.

وی افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب‌آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می‌رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند و با مشاهده چنین مواردی مراتب را اطلاع رسانی کنند تا از تخریب منابع طبیعی جلوگیری شود.

مدیرکل منابع طبیعی اردبیل از مردم و دوست داران طبیعت خواست در صورت مشاهده تخریب منابع طبیعی و قاچاق هر گونه فرآورده‌های جنگلی و مرتعی توسط افراد سودجو و فرصت طلب مراتب را به شماره تلفن رایگان ۱۵۰۴ مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار