استاندار اردبیل: آینده در گرو توسعه فکرها و ایده‌های نو است

استاندار اردبیل تکمیل کارخانه نوآوری اردبیل را بسترساز تولید ثروت و اشتغال‌زایی ارزیابی کرد و گفت: آینده استان در گرو توسعه فکرها و ایده‌های نو است.
کد خبر: ۱۱۷۸۵۸۶
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ 02 August 2024

به گزارش «تابناک اردبیل» به نقل از روابط عمومی استانداری اردبیل، سیدحامد عاملی روز جمعه در حاشیه بازدید از پروژه‌های در حال احداث ساختمان اداری و کارخانه نوآوری پارک علم و فناوری اردبیل اظهار کرد: آینده استان در گرو فراهم کردن زمینه برای توسعه فکر‌ها و ایده‌های نو است و در همین راستا تلاش می‌شود با تکمیل کارخانه نوآوری، فضایی در اختیار جوانان قرار گیرد تا بستر مهمی برای تولید ثروت، جهش تولید، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی فراهم شود.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل کارخانه نوآوری گام مهمی در زمینه تکمیل زنجیره پیشرفت استان اردبیل است، اضافه کرد: آینده در گرو فراهم کردن زمینه برای توسعه فکر‌ها و ایده‌های جدید بوده و لازم است بستری ایجاد شود تا جوانان اندیشمند، صاحب‌نظر و دارای ایده‌های نو بتوانند در راستای تولید و تجاری‌سازی این ایده‌ها فعالیت کنند.

استاندار اردبیل عنوان کرد: تلاش می‌شود با تکمیل کارخانه نوآوری که پیشرفت مناسبی دارد، فضایی در اختیار جوانان قرار گیرد تا زمینه مهمی برای تولید ثروت، جهش تولید، رونق اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان اردبیل فراهم شود.

در حال حاضر در مجموع افزون بر یک هزار و ۱۵۰ واحد صنعتی، بیش از ۲۰۰ واحد معدنی و نزدیک به ۶۰ هزار واحد صنفی تولیدی، توزیعی و خدماتی دارای پروانه بهره‌برداری در اردبیل فعال هستند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال‌غربی ایران همجوار با استان‌های آذربایجان‌شرقی، گیلان، زنجان و در همسایگی کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار