برنامه‌های اوقات فراغت در ۵۵ پایگاه مقاومت بسیج مهریز یزد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهریز یزد گفت: برنامه‌های اوقات فراغت در رشته‌های فرهنگی، هنری و ورزشی در سطح ۵۵ پایگاه مقاومت بسیج شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶ 31 July 2024

 به گزارش «تابناک یزد» به نقل از ایرنا؛ سرهنگ " جواد دشت آبادی " روز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و فعالان فرهنگی شهرستان از اجرای ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغت بسیج در این تعداد پایگاه مقاومت در سطح مناطق مختلف شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه ویژه‌برنامه‌های اوقات فراغتی بسیج با عنوان طرح «جوانه‌های صالحین» در پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود ادامه داد: این برنامه‌ها در راستای غنی سازی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان و تقویت بعد معنوی و ومهارت‌های زندگی اقدام به برگزاری مختلف فرهنگی و آموزشی کرده است.

دشت آبادی گفت: در این پایگاه‌ها که نیمی برای خواهران و نیم دیگر آنها برای برادران فعال شده برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و اردویی در نظر گرفته شده و تا پایان شهریورماه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه شرکت در کلاس‌های تابستانی پایگاه‌های مقاومت بسیج رایگان است گفت: برای ثبت‌نام نوجوانان و جوانان به هر تعداد که متقاضی وجود داشته باشد آمادگی داریم و پیش بینی پوشش ۲ هزار نفر را داریم.

دشت آبادی افزود: تمامی نوجوانان و جوانان شامل اعضای بسیجی و غیربسیجی می‌توانند با مراجعه به پایگاه‌های مقاومت بسیج برای شرکت در این کلاس‌ها ثبت‌نام کنند.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم از فرصت تعطیلات تابستان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان و دانشجویان استفاده کرده و در جهت ارتقاء سطح فرهنگی، تربیتی و بصیرتی آنها گام‌های موثری برداریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار