نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یزد برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استاندار یزد گفت: نمایشگاه تخصصی تامین مالی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری از ۱۷ تا ۲۰ مهرماه سال جاری در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۱۷۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۱ 31 July 2024

نمایشگاه تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در یزد برگزار می‌شود

 به گزارش «تابناک یزد» به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی شاه‌حسینی با اشاره به ارائه معیارها و چارچوب‌های خاص فرصت‌های سرمایه‌گذاری گفت: برگزاری این نمایشگاه می‌تواند ضمن جهت‌دهی، یکپارچه کردن و امکان بازاریابی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، تصویری شفاف از وضعیت اقتصاد استان در جذب سرمایه را نشان دهد.

وی بیان کرد: هدف از برگزاری این عناوین به صورت همزمان، علاوه بر آشنایی مردم عادی با خدمات ارائه شده در هر بخش، ایجاد هماهنگی و ارتباط بین فعالان این حوزه است؛ زیرا که ارتباط بخش‌های مختلف اقتصاد با یکدیگر عاملی برای رشد و توسعه در این بخش است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و گردشگری استانداری یزد با اشاره به برپایی نمایشگاه فرصت‌های سرمایه گذاری اظهار کرد: شهر دارالعباد یزد در صورت معرفی درست این توانمندی‌ها با استقبال خوبی از سوی سرمایه‌گذاران روبه‌رو خواهیم شد که این خود موجب توسعه فضای کسب و کار، اشتغال‌زایی و در یک کلام رونق اقتصادی استان خواهد شد.

شاه‌حسینی بیان اینکه یزد از حیث نرخ بیکاری از میانگین کشوری پایین‌تر است، عنوان کرد: انتظار داریم با مجموعه اقدامات برنامه‌ریزی شده نرخ بیکاری در استان یزد در طول سال ۱۴۰۳ یک واحد دیگر کاهش پیدا کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار